Csalódás

Halászcsárda KeszthelyHalászcsárda Keszthely a térképen

Gyenge 2023. októberben, egyedül járt ittÉrtékelt: 2023. november 4.
A halászlé minősége nem is emlékeztetett az évekkel ezelőttire, híg volt, tartalmatlan, nem méltó a helyhez.
Túrós palacsinta címén diósat kaptam, tejföllel bőven leöntve: a túróshoz jó a tejföl, a dióshot csokiszosz járt volna. Reklamációmra kicserélték.
Összefoglalva: a környzezet igényes, de az ételek minőségéhez képest az árak igencsak magasak.

Halászcsárda további értékelései

2021.10.02családjával
Ebédelni tértünk be, és nagyon kellemesen csalódtunk. A kiszolgálás tökéletes, a személyzet kedves. Az ételek italok finomak voltak, és nem sokat vártunk rá. Kinézetre is csábító volt minden. A mosdó tiszta, felszerelt. A kerthelyiségben voltunk, de benn is szívesen leülnék, nagyon látványos....
2021.09.04gyerekekkel
Nyaralásunk alkalmával egyik vacsorához ezt a Csárdát választottuk, mert a kis csapatunk halászlevet szeretett volna mindenképpen enni. Nagyon hangulatos kívülről - belülről, egyből a Hortobágyi Csárda jutott róla eszembe - nem véletlenül. :) Kint ültünk le, bár kicsit a pincér hozzánk állása nem...
2021.08.10gyerekekkel
Családdal mentünk ebédelni a csárdába. A kilátás az egyedüli pozitívum. Viszonylag gyorsan kiszolgáltak. De maga az ételek tálalás, minősége színvonal alatti volt. Nagyon sajnálom, de csalódás volt mindannyiunknak. A meghírdetett zenészek délben sehol sem voltak. Egy óra előtt estek be, de amíg...