Önkiszolgáló étkezés

Morzsázó Önkiszolgáló Étterem KeszthelyMorzsázó Önkiszolgáló Étterem Keszthely a térképen

2020. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. szeptember 8.
A központtól kicsit kiesik ez a menüt is étlapon tartó önkiszolgáló étterem. Hangulata a menzát idézi, de bő választékkal. Hamar választottunk az ételek közül, fizettünk és már ettük is jóízűen az ebédünket. Normál adag, finom főtt étel és gyorsan! Nekünk ez lényeges volt, mert még sok mindent akartunk nézni a városban. Már a vége felé jártunk mikor egy iskolás csapat is jött ebédelni, itt ők is mind találtak megfelelő étket.
Morzsázó Önkiszolgáló Étterem Keszthely - EgyébMorzsázó Önkiszolgáló Étterem Keszthely - EgyébMorzsázó Önkiszolgáló Étterem Keszthely - EgyébMorzsázó Önkiszolgáló Étterem Keszthely - EgyébMorzsázó Önkiszolgáló Étterem Keszthely - Egyéb

Morzsázó Önkiszolgáló Étterem további értékelései

2023.09.11a párjával
Ez egy menü rendszerű étterem. Már többször voltunk itt és mindig jó az étel, gyors a kiszolgálás és kedvezők az árak, kellemes a környezet. Hétfőtől-szombatig vannak nyitva, 16 óráig. Sokan elvitelre is kérnek, ez sem gond. A töltött káposzta igazán remek volt és bőven elég. Más is így...
2022.09.02a párjával
Már jártunk itt, most újra visszajöttünk. A menühúsleves volt, rántott szelet és petrezselymes krumpli. Ennek az ára 1800Ft volt. Mi még salátát vettünk hozzá, káposztát és uborkát, de még többféle is volt. A levest csészében kaptuk, finom volt. A hús sem rég sülhetett, az is jó volt, a krumpli...
2021.09.12a párjával
Sok tervünk volt ismét a városban, így újra ide tértünk be. Sokféle választék, menü rendszer, gyorsan pörög az ételkiadás. Finom és meleg ebéd, gyorsan. Járnak ide munkások, háziasszonyok visznek haza ételhordóban és ilyen időnként betérő vendégek is. Az adagok jók, az ízek háziasak így jól...
Nussbaum Panzió Keszthely - Napi árak teljes előrefizetéssel
Napi árak teljes előrefizetéssel
2024.09.01-ig
Nussbaum Panzió Keszthely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel