Valamit ennénk

Vitorlás Bisztró KeszthelyVitorlás Bisztró Keszthely a térképen

Kiváló 2021. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. szeptember 12.
Nem nagyon voltunk éhesek, de kicsit ettünk volna, így ide tértünk be. Több oldalon is nagyon jókat írtak a helyről. Férjem kis adag húslevest választott, én rántott hagymakarikát mártással. Hamar kaptuk és nagyon jóízű volt. A többi asztalhoz is szép ételeket vittek, vidáman faltoztak is a vendégek. Senkinek sem volt panasza. Majd máskor betérünk nagyobb étkezésre is.
Vitorlás Bisztró Keszthely - EgyébVitorlás Bisztró Keszthely - EgyébVitorlás Bisztró Keszthely - EgyébVitorlás Bisztró Keszthely - EgyébVitorlás Bisztró Keszthely - Egyéb

Vitorlás Bisztró további értékelései

2023.09.11a párjával
A Balaton partján van ez a remek hely, a városi strandon, mely csak jó idő esetén alkalmas étkezésre. Ide már többször visszatértünk, mert jók az ételek, figyelmesek a pincérek és többféle koktélt is készítenek. Most a Fish and chipset ettük Remulad mártással és sült krumplival. Utána egy kitűnő...
2022.09.03a párjával
Tavaly voltunk már itt és finom volt minden ezért újra idejöttünk. Falusi húslevest kért férjem. kIs piros lábasban hozták és tele volt minden jóval. ő utána BBQ csirkecombot evett törtburgonyával és még grill paprika is volt a tetején. Én rántott harcsát kértem magos bundában hagymás...
2022.08.02a párjával
Nagyon szép volt Keszthepy,és éhesek lettünk elmentünk ide isteni finom volt az ebédünk,nem kellett sokat árai,hogy felszolgálják csak ajánlani tudom
Nussbaum Panzió Keszthely - Napi árak teljes előrefizetéssel
Napi árak teljes előrefizetéssel
2024.09.01-ig
Nussbaum Panzió Keszthely
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel