Átlagos 2019. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. június 20.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Kicsit csalódtunk a szoba elfoglalása után, nincsenek luxus igényeink, de... A két ablak közül az egyik csak üvegtábla volt, a másikat csak bukóra lehetett kinyitni nagy nehezen! A klímaberendezést csak külön összeg fejében használhattuk, ez szerintem nem korrekt, hiszen szinte nem volt szellőztetési lehetőség a szobában! Alapvető dolognak tartjuk a folyamatos karbantartást: megrepedt ablaküveg, rossz ablakzár, spriccelő zuhanycső! A háromfogásos menüvacsorát nem önkiszolgáló rendszerben kellene működtetniük, mert a hotel döntése alapján második turnusban vacsorázóknak nem jut mindíg desszert! Úgy gondolom, hogy egy felkészült hotelnek ilyen esetben illene kompenzálni a hoppon maradt vendégeket: elnézést kérni, felajánlani pl. egy italt helyette!!!
Lényegesen jobbnak ítélem meg a szálloda értékelését ott tartózkodásunk óta. A személyzet rendkivül barátságos, segítőkész a különleges kérések teljesítésében is. Az konyha kiváló, a felszolgálók gyorsak, precízek, határozottak de kedvesek a finom és különleges ételek felszolgálásában is. A...
Minden nagyon jó volt, kivéve az étkeztetést. A reggeli szerény minőségű és mennyiségű volt. A vacsora kritikán aluli. A szálloda a modern konyha igényeit igyekezett kielégíteni, nem pedig a vendégekét. Kicsi volt a választék, sok a köret, amit ilyen-olyan fűszerekkel sikerült elrontani. A...
A személyzet kitűnő volt. A recepciótól az éttermi felszolgálókon át a takarítókig mindenki figyelmes, kedves és szolgálatkész volt. Nagyon változatos és jó konyhát vittek. A nevetségesen kis liftbe csomaggal belépni nem lehetséges. A szállodák a 4. csillagot akkor kapják, ha wellness és uszoda...