Időutazás

Lópofa Csárda KiskunmajsaLópofa Csárda Kiskunmajsa a térképen

2015. májusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2016. május 11.
Igazi csárda hangulatba csöppentünk, amikor megérkeztünk. Kis köves járda sejtelmesen vezet be a "farmra" A Természet lágy ölén megéhezik az ember...
Csodás, tiszta kert, egy kis játszótér, madár nézegető óriás kalitka, hagyományos régi csárda épület, autentikus bútorzat, kockás terítő. Pesti vendégeinknek pont ez kellett!
Hagyományos ételek az étlapon, készségesen lehetett variálni mindenkinek a saját ízlése szerint.
14-en voltunk, mégis viszonylag egyszerre tudtunk nekikezdeni az ételeknek.
Addig gondoskodtunk a jó hangulatról, remek pálinka és egyéb ital választékukkal.
A mi szerencsénkre nem voltak sokan, mert elég hangosak voltunk, valahogy ezt is kihozta belőlünk a csárda varázsa.
A tányérról szinte lelógtak a húsok, akkora adagok voltak.
Retro volt az érzés, mert mostanában divat a minimal és a modern ízesítés, de egy ilyen helyre ez való. Mindenki 20 évvel érezte magát fiatalabbnak a környezet miatt.
Ha muzsika is lett volna, talán dalra és táncra is fakadunk.
Összességében egy pozitív, kortalan vacsorának voltunk részesei.
Lópofa ötlet volt betérni.
Lópofa Csárda Kiskunmajsa - Belső

Lópofa Csárda további értékelései

2023.03.25a párjával
Úgy kezdődött, hogy Kiskunmajsa táján ideje volt a késői ebédnek, gyorsan telefont elő, melyik a legjobb étterem a városban, és lám, kidobta a Lópofát, mint a legajánlatosabbat. Rendben, hiszünk, akkor oda! Jól ki kellett érte menni a városból, de hátha megéri! Nem keltett rossz benyomást. Olyan...
2022.08.25gyerekekkel
Nagy adag és finom ételek, kellemes környezet, játszótér a gyerekeknek. Az ételt gyorsan kihozta a pincér, azonban a leves lemaradt (sebaj). Egyik nagy előnye, hogy közel van a fürdőhöz. Kertje szép és nagyon tetszett a telefonfülke, amelyben különböző madárhangokat hallgathatunk. A gyerekek...
2022.08.15gyerekekkel
Gyors és udvarias kiszolgálás. Gyerek barát, de pelenkázó helyiség hiányzik, de nagyon! Ételek finomak