Mindig minden friss

Diana Étterem KónyDiana Étterem Kóny a térképen

2019. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. november 25.
Többször volt alkalmam ebben a vendéglőben étkezni. Minden esetben kitűnő volt az étel. Kiemelném a Jókai bablevest (amihez mindig friss, meleg a kenyér) és a túrógombócot, ami szintén nagyon ízletes. Bárkinek ajánlati tudom. Ráadásul az étterem előtt mindig van szabad parkolóhely is.
Kicsit nehézkes a megközelítése (volt eset amikor rosszul kanyarodtunk le az étteremhez), de ez inkább a figyelmetlenségünk miatt történt.

Diana Étterem további értékelései

2018.06.19családjával
Nagyon rég jártam az étteremben utoljára, akkor még a gyorsforgalmi út nem volt meg. Mindíg jó emlékekkel távoztunk és ezt a kellemes érzést még sok év múlva is sikerült bennünk feleleveníteni a helynek! Nem tudom mi a titok, de a minőség és a kiszolgálás színvonala sem csökkent egyáltalán! Csak...
2016.11.24barátokkal
A barátainkkal tett kiránduláson az interneten kerestünk éttermet Győr és Sopron között. A Diana volt a legszimpatikusabb, és nem is csalódtunk. Az étlapon mindenki megtalálja az izlésének megfelelő ételt, bőven van választék. Négyen négyfélét kértünk, és mindegyik nagyon finom volt. Az árak, a...
2016.07.11családjával
Már számtalanszor voltam ezen a helyen családdal vagy párommal, külföldi ismerősökkel és rokonokkal, de elvitelre is rendeltünk már a Táljaikból. Mindig jó minőségű ételetek fogyasztunk itt, a kiszolgálás tökéletes. Az ételek nem csak finomak, hanem érdekesek is! Nem csak a megszokott...
Duna-Beach Apartman Kimle - Duna parti pihenés a Szigetközben
Duna parti pihenés a Szigetközben
2025.01.01-ig
Duna-Beach Apartman Kimle
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel