Édes-keserű

Barna-Bár & Étterem KőröstetétlenBarna-Bár & Étterem Kőröstetétlen a térképen

Átlagos 2018. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. október 22.
Nagyon népszerű a környező falvakban és városokban is ez az étterem. Modern, tetszetős külső, kellemes belső tér. Mi bent foglaltunk helyet. Érkezéskor nem tűnt fel, ( mert csak 1 asztalnál voltak), hogy az asztalok túl közel vannak a falhoz és egymáshoz is. Zavaró, hogy a mosdóba csak úgy lehet kimenni, ha az asztaltársaság feláll, és kienged, mert nem férni a másik asztalnál ülőktől. A fogasra nem lehet felakasztani a kabátot, mert a nyakába lóg az ott ülőknek.
Az étlap választéka minden igényt kielégítő, így nem a hagyományos mindenhol kapható ételekből választottunk. A tálalás látványos, a mennyiség bőséges, az ízek jók voltak.
Az étkezés azonban a sok légy miatt élvezhetetlen. (Rászállt a kezünkre, tányérunkra, belefulladt az italunkba. Amíg várakoztunk az étlapot légycsapónak használva csökkentettük a számukat. Vacsora közben viccesen elhangzott, hogy a légyirtás árát majd levonatjuk a számlából. Melyre a minket kiszolgáló pincér mosolyogva mondta, hogy van rá mód, hogy fizetés nélkül lehessen távozni, (de azt elhallgatta, hogy mik a feltételek). A legyek miatt a hely hangulatát nem tudtuk élvezni, a hosszúra tervezett baráti beszélgetésnek gyors étkezés és távozás lett a vége.
Ami még nem tetszett: a végén, amikor kértük a számlát, a pincér nem kérdezte, hogy külön számlázzon vagy egyben. Látta, hogy több "SZÉP" és "Erzsébet" kártya is előkerült a fizetéshez, valamint hallotta, hogy megosztjuk a számlát, de egybe számlázta a társaság fogyasztását. Nem sztornóztattuk, kifizettük egyben, és később rendeztük egymással. Eközben a mellettünk lévő asztalhoz hozott egy másik pincér srác három kockát, hogy ha mind a hárommal 6-ot dobnak, akkor nem kell fizetni.
Pincérünk - miután a társaság fogyasztását egybe számolta - közölte, hogy túl magas a számla összege ezért, kizártuk magunkat a játékból.
Konklúzió: Arra, hogy valaki fizetés nélkül távozzon nem nagy az esély, a különleges hely varázsát azonban törli egy ilyen "figyelmetlenség". Hiába a jó séf, ha a felszolgáló felületes.
Hangulat:Szörnyű

Barna-Bár & Étterem további értékelései

2023.11.11családjával
Libanapokon voltunk névnapozni az étteremben ezért a libanapok menüjéből választottunk. Az ételekre körülbelül 50 perc várakozás után jutottunk, langyosan A libacomb és a párolt káposzta íztelen a kacsamell túlsült és a mellette lévő salátalevél homoktól ropogott. A zúza pörkölt kemény volt. Az...
2023.08.01egyedül
Sajnos nem ajánlom senkinek ezt a helyet. Valamelyiknap mondom átmegyek egy jó halászlét enni, több mint fél órát vártam egy íztelen, vizes nem is tudom minek nevezzem halászléra, aminek kb a felét ettem meg, a tetején 1cm-s zsír réteg volt, sótlan pár darab harcsafilével benne. Adagra nagy volt,...
2023.03.15a párjával
Ismerősök ajánlatára kerestük fel a helyet, mert ha a több évvel ezelőtti itteni véleményezéseket néztük volna, biztosan nem térünk le a szokott útvonalról csak azért, hogy sült csülköt együnk Kőröstetétlenben. De megbízható emberek mondták, hogy érdemes. Így lehajtottunk az M4-esről, és...