Remek borturista célpont

Pálffy Pince KöveskálPálffy Pince Köveskál a térképen

Kiváló 2015. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. december 3.
Köveskáli látogatásunk alkalmával a KerékBárt keresve akadtunk rá a Pálffy pincére, melynek borait volt már alkalmunk kóstolni, először talán a szegedi borfesztiválon elég sok évvel ezelőtt.
Persze nem lehetett kihagyni, hogy a helyszínen is megízleljük őket. A falu határában fekvő pince teraszáról gyönyörű kilátás nyílik a dombos-erdős vidékre. Kóstoltunk több bort, melyek újfent megelégedésünkre szolgáltak. A kiszolgálás kedves, az árak korrektek. Adnak borkorcsolyákat is, mi is elcsábultunk egy zsíroskenyérre. Aki vezet, az sem kell feltétlen vizet igyon, választhat házi szörpök, mustfröccs és verjus fröccs között. (Ezutóbbi az éretlen szőlőből sajtolt savanyításra használt lé.)
Nagyon jó hely a Pálffy pince, visszavágyunk.
Pálffy Pince Köveskál - Külső képPálffy Pince Köveskál - Külső képPálffy Pince Köveskál - Étlap/itallapPálffy Pince Köveskál - Étlap/itallapPálffy Pince Köveskál - Külső képPálffy Pince Köveskál - Külső képPálffy Pince Köveskál - Étel/ital

Pálffy Pince további értékelései

2017.07.16a párjával
Köszönjük az élményt! nagyon finom borokat sikerült megkóstolnunk és a környékbe beleszerelmesednünk, hála a vendéglátóinknak és a Pálffy pince kiváló borainak. Az olaszrizling könnyed és légies, míg a juhfark karakteresebb ízeivel sikerült megismerkednünk. Számunkra a numero uno a Héja...
2016.12.20
Érdemes volt ide biciklivel érkezni a Káli-medence túránk során, így végig kóstolhattunk egy borsort, melyből a 2013-as syrah volt a kedvencem. Szakszerű, professzionális bor ismertetőt is kaptunk a tételek mellé. Megismertük a borászat eljárásait is. Az épület fogadóként is működik, alul van az...
Balatontourist Napfény Kemping Révfülöp - Napi árak önellátással
Napi árak önellátással
04.26-10.06.
Balatontourist Napfény Kemping Révfülöp
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel