Mindent egybevetve megérdemli az öt pontot - nem utolsósorban a kiváló ár/érték arány miatt

Ferdinánd Bisztró KunmadarasFerdinánd Bisztró Kunmadaras a térképen

Kiváló 2022. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2022. szeptember 2.
Az igen hamar népszerűvé vált Ferdinánd bisztró beltere és terasza meghitt, sok zöld növény, békebeli kredenc, fonott butykos, háztartartási tárgyak biztosítják az otthonos hangulatot (műnövények is akadnak, ezeket akár mellőzni is lehetne).
Az étlap eklektikus, úgy tűnik, mintha mindent bele szerettek volna venni, amit a közönség szívesen fogyaszt. Van egy street foodos vonaluk pizza, burger, gyros, pasta, valamint egy hagyományos magyar, de megjelenik a választékban az ázsiai csirkemell is. Kínálnak az általunk rendelt fogásokon kívül többek között birka- és marhapörköltet, babgulyást, rántott húsokat, sajtokat és zöldséget, roston sülteket, csülköt, pitéket, túrógombócot és portugál krémes kosárkát.
Az italválasztékot lehetne szélesíteni. Háromféle nem kiemelkedő balatoni bort tartanak, pedig a Kunságban megannyi kiváló bor készül, jó lenne a borválasztékban is érvényesíteni a bemutatkozó sorokban említett lokalitást. A sörválasztékot kézműves sörökkel lehetne gazdagítani, jelenleg csak nagyipari multisörökből válogathatunk. Tarthatnának például békésszentandrási söröket, hogy az Alföldön maradjunk ezesetben is.
Fogadófalatként remek sajtos pogácsát kaptunk. A kötött-tészta leves ízletes volt, mindig öröm egy olyan helyi specialitást kóstolni, amiről eladdig csak receptoldalakon olvashattunk. A kovászos pizza ízre, állagra egyaránt megnyerő, a szélét élvezet volt a pacal mártásába tunkolni. Mert csülkös pacalt is tartanak. Füstölt csülökkel készítik, mint sokfelé, aminek köszönhetően kap egy plusz füstös aromát az étel, de a szaftja nem lesz ragadós, kollagénes, holott ez a körmös-csülkös-farkas vagy akár füles pacalnak a lényege. A pacalt egyébként ebben a változatában is élvezettel ettük. Mellé kovászos uborkát kértünk, ami vékony kígyóuborkából készítettek, jól eltalálva az ízharmóniát és a roppanós állagot.
Megelégedésünkre szolgált a házias krumplipürével tálalt rántott harcsa, ízletes volt a hagyományos felfogásban készült, párolt káposztával és hagymás tört krumplival körített kacsacomb is, bár ez kissé túlkészült. Szívesen jellemezném a hamburgert is, de mire észbe kaptam unokaöcsém az utolsó morzsáig megette. Ő nagyon dicsérte. A csirkeszárnyról a kedves és szívélyes felszolgálónk elárulta, hogy mirelit áruból van, de nem tudta elvenni asztaltársunk kedvét tőle, egyébként a KFC stílusban készült, enyhén csípős szárny ízletes volt.
Tisztességgel elkészített házias ételeket kínálnak itt családi keretben, családias hangulatban, rendkívül kedvező áron.
Ferdinánd Bisztró Kunmadaras - EgyébFerdinánd Bisztró Kunmadaras - EgyébFerdinánd Bisztró Kunmadaras - EgyébFerdinánd Bisztró Kunmadaras - EgyébFerdinánd Bisztró Kunmadaras - EgyébFerdinánd Bisztró Kunmadaras - EgyébFerdinánd Bisztró Kunmadaras - EgyébFerdinánd Bisztró Kunmadaras - EgyébFerdinánd Bisztró Kunmadaras - EgyébFerdinánd Bisztró Kunmadaras - EgyébFerdinánd Bisztró Kunmadaras - Egyéb

Ferdinánd Bisztró további értékelései

2023.08.27gyerekekkel
Családommal minden évben 1x2 megyünk.A stilus amitt képvisel nekem nagyon tetszik.Igazi RETRO! Az árak nagyon jók a választék széles ajánlom mindenkinek már csak a hely szépsége is megéri megnézni(elbüvöl és varazslatos) Ajánlom mindenkinek!!!!
2023.07.10a párjával
Kunmadarasra és környékére készültünk kirándulni, így fedeztem fel itt, hogy már Madarason is van egy figyelemre és kipróbálásra érdemes étkezde. Ezért hát úgy szerveztük az utunkat, hogy az ebédidő ennél a helynél érjen bennünket. Hogy mások is, többen így gondolták, rögtön látszott a sok...
2022.05.24a párjával
Az Édes Szívem! Desszert túráról olvasva bukkantam a bisztróra, és azonnal tudtam, hogy ide el kell jönnünk. Gyakorlatilag csak ezért utaztunk a nyaralásunkon plusz 1 órát és azt kell mondjam, abszolút megérte. Számítottam rá, hogy nem maradok éhen, de ennyire finom ételekre mégsem. A...