Ha nincs jobb

Kulacsos Korcsma KunszentmártonKulacsos Korcsma Kunszentmárton a térképen

Átlagos 2016. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. november 15.
A Múzeumok Éjszakája-rendezvény miatt érkeztünk a városba és mivel ebédidő volt, kerestünk valami helyet, ahol megtölthetjük a gyomrunkat. A főút mellett egy árnyas tornácon találtunk rá a Kulacsosra, ahol igazi szocreál étlap volt, rántott és sült húsok, húsleves. Szűk étel és italválaszték és nagy meleg a teraszon. Egy rántott húst nehéz elrontani, a kiszolgálás kedves volt, úgyhogy összességében nem csalódtunk, de ha vmi kulináris élményre is vágyunk, ne ez legyen a célpontunk.

Kulacsos Korcsma további értékelései

2022.04.24gyerekekkel
Mi sokszor szoktunk ebből a Kulacsos Vendéglőből és Pizzériából rendelni.Akár házhoz is szállítják a rendelést ha kérjük.Eddig még nem csalódtunk.Mindíg finomat készítenek.Volt hogy helybe fogyasztottuk el az ételt.A 44-es főúrtól lekanyarodva a 45-ös úton ami átvezet Kunszentmártonon Szentes...
2020.02.09családjával
Egy több napos disznóvágásos programról hazafele, megéhezve, kerestünk az interneten étkezési lehetőséget. Ekkor találtunk rá erre az étteremre. Furcsa volt, hogy olvasni, rendelés és az étel átvétele a pultnál. Egyébként igényesen berendezett étterem. A kiválasztott étkek hamar elkészültek,...