Úton hazafelé, megéhezve

Kulacsos Korcsma KunszentmártonKulacsos Korcsma Kunszentmárton a térképen

2020. februárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2020. február 9.
Egy több napos disznóvágásos programról hazafele, megéhezve, kerestünk az interneten étkezési lehetőséget. Ekkor találtunk rá erre az étteremre. Furcsa volt, hogy olvasni, rendelés és az étel átvétele a pultnál. Egyébként igényesen berendezett étterem. A kiválasztott étkek hamar elkészültek, kivéve a sült krumpli a menühöz. Az már mire jött, megettünk mindent, így abból nem is nagyon ettünk. Az ételek finomak voltak.
Kulacsos Korcsma Kunszentmárton - Étel/italKulacsos Korcsma Kunszentmárton - Étel/italKulacsos Korcsma Kunszentmárton - Étel/ital

Kulacsos Korcsma további értékelései

2022.04.24gyerekekkel
Mi sokszor szoktunk ebből a Kulacsos Vendéglőből és Pizzériából rendelni.Akár házhoz is szállítják a rendelést ha kérjük.Eddig még nem csalódtunk.Mindíg finomat készítenek.Volt hogy helybe fogyasztottuk el az ételt.A 44-es főúrtól lekanyarodva a 45-ös úton ami átvezet Kunszentmártonon Szentes...
2016.11.15a párjával
A Múzeumok Éjszakája-rendezvény miatt érkeztünk a városba és mivel ebédidő volt, kerestünk valami helyet, ahol megtölthetjük a gyomrunkat. A főút mellett egy árnyas tornácon találtunk rá a Kulacsosra, ahol igazi szocreál étlap volt, rántott és sült húsok, húsleves. Szűk étel és italválaszték és...