Agócsy étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Agócsy értékeléseit!

Olvasd el Agócsy étterem értékeléseit!

Egy ebéd hazafele -

Ambrus Apát Fogadó Garáb

2020. novemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. november 3.
Barátokkal egy több napos Nógrád megyei kiránduláson tértünk be Garábra. Az ottani nevezetesség megnézése után tértünk be a fogadóba egy ebédre. Nagyon hangulatos hely. jól megközelíthető, van parkolója. A dekorációt mindenképp érdemes megnézni, főleg a rengeteg régi papírpénzt Gyors és kedves kiszolgálás. Jó ételek, hatalmas mennyiségű ételek és jó áron.
2020. októberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. október 28.
Hosszú hétvégére utaztunk Nógrádba. Kis kitérővel útba ejtettük a Körösi Csoma Sándor buddhista emlékparkot. Nagyon szép környéken van. Talán erről ismert Tar község. A bejáratnál található teaházban nem sokat időztünk. Csak néhány dolgot vettünk. Inkább a templomot néztük meg. Nagyon jó idegenvezetéssel. Ezt mindenkinek látni kell és kicsit belekóstolni ebbe a világba.
Ebédek a Bársonyba -

Bársony Vendéglő Szécsény

2020. októberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. október 27.
Barátokkal töltöttünk 4 éjszakát Nógrádba. Ludányhalásziba. A szállásadó javasolta ezt az éttermet. Jól tette. Nagyon szép hely. Mosolygós, kedves személyzet, Hangulatos berendezés. Egy ebédre tértünk be, de másnap is visszamentünk. Nagyon ízletes ételek, jó adagok. És jó ár. Nagy választék. csak ajánlani tudom mindenkinek. Ha valaki nem menne, kiszállítás is van.
Repülők a stégen -

Garden Stég Szeged

2020. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 17.
A Szegedi Repülőparádét akartuk megnézni, és ehhez választottuk a Garden Stéget. Hisz a Tiszán van, a legjobb hely a Tisza feletti légi parádé megtekintéséhez. Egyben ide terveztük a vacsorát is. Nem döntöttünk rosszul. Kivalló hely. Finom ételek, kellemes árakért. Kedves kiszolgálás. És gyors. ajánlom mindenkinek aki erre jár, üljön be.
Egy vacsora a Szőlőskertben -

Szőlőskert Étterem Balatonfenyves

2020. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 3.
3 napot töltöttünk Balatonfenyvesen. Egy fárasztó strandolás után tértünk be az étteremebe, mely 150 méterre volt a szállásunktól. Kinézetre egy kicsi hely, de belépve meglepően tágas. A vidám, jó humorú felszolgáló már a bejáratnál készségesen fogadott. Rögtön hozta is a megrendelt italt, látta rögtön szomjan halunk. A vacsora hamar megérkezett és nagyin finom volt.
Egy ebéd Fonyódon -

Makkos Vendéglő Fonyód

2020. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 3.
Balatonfenyvesre utaztunk. Megálltunk Fonyódon megnézni néhány dolgot. Közben megéheztünk. Az éttermet előre kinéztük. Nagyon meleg volt, ezért fontos, hogy hűs helyen legyen. Olyan volt. kellemes teraszos hely. A rendelést hamar felvették. Finom volt a limonádé. Hozták a levest hamar, Utána a főfogást is. Jó adagok voltak. És az árhoz képest ízletesek.
Egy kitüntetés ünneplése -

Rózsa Sándor Csárda Zsombó

2020. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. augusztus 4. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Tíz fővel mentünk egy esemény ünneplésére a csárdába. Még sohasem voltunk itt. De sokszor elmentünk előtte. Jó helyen van, és jól néz ki . Bent sem csalódtunk. Régi csárda hangulat. De bejutni hétvégén csak úgy lehet, ha előre van hely foglalva. Nekünk volt. Sokan voltak, mégis szinte azonnal felvették a rendelést. Gyorsan ki is hozták a hatalmas adag, ízletes étkeket.
Már előre kinéztük, itt enni fogunk -

Kerekedi Csárda Csopak

Értékelt: 2020. július 11.
Egy hosszú kirándulás után, úgy döntöttünk, most kipróbáljuk ezt a helyet. Van e olyan jó, mint a kinézete. Nagyon sokan voltak. hamar jött a felszolgáló. és hamar hozta az italt, meg az étlapot. Bőséges választék. Viszonylag jó ár érték arány. Az ételre várni kellett sokat. De előre elnézést kértek. Kevés a személyzet. Lehet nem ezen kellene spórolni, mert volt aki elment.
Egy kimerítő túra utáni kései ebéd -

BAK Vendéglő Gyulakeszi

Értékelt: 2020. július 11.
Kiéhezve tértünk be a Bak vendéglőbe egy hosszú kirándulás után. Átutazóban Gyulakeszin láttuk meg. Hatalmas étterem. Valamikor malom lehetett. Nem a főúton van, de jól kitáblázott. A fedett külső helyen ültünk le. Nem voltak sokan. Hamar jött a felszolgáló. Hozta az étlapot. Volt választék. Gyorsan kihozták a rendelést. elég nagy adagok voltak és ízletesek.
Egy "Hangulatos" vacsora Révfülöpön -

Hangulat Vendéglő és Pizzeria Révfülöp

Értékelt: 2020. július 11.
A családdal voltunk nyaralni Révfülöpön. Egy hosszú kirándulás utána tértünk be a boltba. Mellette megláttuk az éttermet. Tehát rögtön meg is éheztünk. Hangulatos hely. Jó helyen van. Amint leültünk, hozták az étlapot. Bő választék. Viszonylag nagy adagok. És ízletesek. A személyzet készséges. Nem voltak túl sokan, így hamar kaptuk a kiválasztott étkeket.