Agócsy étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Agócsy értékeléseit!

Olvasd el Agócsy étterem értékeléseit!

Repülők a stégen -

Garden Stég Szeged

2020. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 17.
A Szegedi Repülőparádét akartuk megnézni, és ehhez választottuk a Garden Stéget. Hisz a Tiszán van, a legjobb hely a Tisza feletti légi parádé megtekintéséhez. Egyben ide terveztük a vacsorát is. Nem döntöttünk rosszul. Kivalló hely. Finom ételek, kellemes árakért. Kedves kiszolgálás. És gyors. ajánlom mindenkinek aki erre jár, üljön be.
Egy vacsora a Szőlőskertben -

Szőlőskert Étterem Balatonfenyves

2020. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 3.
3 napot töltöttünk Balatonfenyvesen. Egy fárasztó strandolás után tértünk be az étteremebe, mely 150 méterre volt a szállásunktól. Kinézetre egy kicsi hely, de belépve meglepően tágas. A vidám, jó humorú felszolgáló már a bejáratnál készségesen fogadott. Rögtön hozta is a megrendelt italt, látta rögtön szomjan halunk. A vacsora hamar megérkezett és nagyin finom volt.
Egy ebéd Fonyódon -

Makkos Vendéglő Fonyód

2020. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 3.
Balatonfenyvesre utaztunk. Megálltunk Fonyódon megnézni néhány dolgot. Közben megéheztünk. Az éttermet előre kinéztük. Nagyon meleg volt, ezért fontos, hogy hűs helyen legyen. Olyan volt. kellemes teraszos hely. A rendelést hamar felvették. Finom volt a limonádé. Hozták a levest hamar, Utána a főfogást is. Jó adagok voltak. És az árhoz képest ízletesek.
Egy kitüntetés ünneplése -

Rózsa Sándor Csárda Zsombó

2020. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. augusztus 4. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Tíz fővel mentünk egy esemény ünneplésére a csárdába. Még sohasem voltunk itt. De sokszor elmentünk előtte. Jó helyen van, és jól néz ki . Bent sem csalódtunk. Régi csárda hangulat. De bejutni hétvégén csak úgy lehet, ha előre van hely foglalva. Nekünk volt. Sokan voltak, mégis szinte azonnal felvették a rendelést. Gyorsan ki is hozták a hatalmas adag, ízletes étkeket.
Már előre kinéztük, itt enni fogunk -

Kerekedi Csárda Csopak

Értékelt: 2020. július 11.
Egy hosszú kirándulás után, úgy döntöttünk, most kipróbáljuk ezt a helyet. Van e olyan jó, mint a kinézete. Nagyon sokan voltak. hamar jött a felszolgáló. és hamar hozta az italt, meg az étlapot. Bőséges választék. Viszonylag jó ár érték arány. Az ételre várni kellett sokat. De előre elnézést kértek. Kevés a személyzet. Lehet nem ezen kellene spórolni, mert volt aki elment.
Egy kimerítő túra utáni kései ebéd -

BAK Vendéglő Gyulakeszi

Értékelt: 2020. július 11.
Kiéhezve tértünk be a Bak vendéglőbe egy hosszú kirándulás után. Átutazóban Gyulakeszin láttuk meg. Hatalmas étterem. Valamikor malom lehetett. Nem a főúton van, de jól kitáblázott. A fedett külső helyen ültünk le. Nem voltak sokan. Hamar jött a felszolgáló. Hozta az étlapot. Volt választék. Gyorsan kihozták a rendelést. elég nagy adagok voltak és ízletesek.
Egy "Hangulatos" vacsora Révfülöpön -

Hangulat Vendéglő és Pizzeria Révfülöp

Értékelt: 2020. július 11.
A családdal voltunk nyaralni Révfülöpön. Egy hosszú kirándulás utána tértünk be a boltba. Mellette megláttuk az éttermet. Tehát rögtön meg is éheztünk. Hangulatos hely. Jó helyen van. Amint leültünk, hozták az étlapot. Bő választék. Viszonylag nagy adagok. És ízletesek. A személyzet készséges. Nem voltak túl sokan, így hamar kaptuk a kiválasztott étkeket.
Értékelt: 2020. július 11.
Révfülöpön mindig eszünk a gombába. Így volt ez az idei nyaraláson is. nagyon jó hely. Kedves személyzet. Figyelnek a vendégre. Többször megkérdezik, rendben van e minden. Finom és nem kevés ételek, jó áron. nagy választék. Nem véletlen, hogy itt annak a legtöbben mindig. mégis hamar érkezik az étel. Nagyon jó helyen van. Szerintem aki Révfülöpön van itt egyen.
Egy ebéd, melyért 100 Km-t utaztunk -

Potykacsárda Baja

2020. júniusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. június 21.
Szegedről mentünk Bajára a Potyka csárdába ebédelni. Egy blog késztetett
bennünket. Nem csalódtunk. Tényleg jó hely, jó ételek, finomak. És jó árban. hatalmas adagok. A személyzet kedves, vidám. Pedig nagyon kellett "pörögni" a több csoport miatt. Mindenképp érdemes előre helyet foglalni. Kicsi a csárda, ezért nem lehet nem tud fogadni "utcáról" betérőt.
Vacsora korhely módra -

Korhely Étterem-Pub Pécs

2020. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. június 11. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy hosszú nap után, kifáradva vacsorázni tértünk be a Korhely étterembe. Tudatosan mentünk oda. Régi, Western hangulat. Mogyoró az asztalon , héj a padlón. Remek és gyors kiszolgálás. Finom- nem kis adag- ételek. Kedves személyzet. Szerintem a leghangulatosabb hely a városba. Ajánlom mindenkinek, aki arra jár. Az étlap szövegezése is egyedi, vicces.