Nem kell rá sajt.

Ladik Vendéglő LeányfaluLadik Vendéglő Leányfalu a térképen

Gyenge 2015. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. január 26.
A barátainkkal voltunk a Leányfalui nagyon szép strandon. Ugyan nekünk van itt a strand mellet egy nagyon jó többszörösen kipróbált éttermünk,de a változatosság gyönyörködtet jelszóval ebbe az étterembe mentünk ebédelni. Na most bejött, a" kivétel erősíti a szabályt" mondás és egyáltalában nem gyönyörködtünk. Mi felnőttek pörköltet rendeltünk galuskával, ez utóbbi csak a kiíráson létezett, de lehet, hogy jobb is. Végül valami tésztával kaptuk a pörköltet ami el volt kissé ázva és hideg is volt, de sebaj a mellette levő pörkölt viszont forró, így megoldottuk a dolgot. A pörköltnek szerencsére egész jól eltalálták az ízét, ellentétbe a káposzta salátával,ami teljesen íztelen volt. Kecskének vagy nyuszikának biztos ízlett volna, de mi emberek már elszoktunk az igazi nyers ízektől ami biztosan baj, de hát ez van. Viszont a csúcs a barátaink kisfia által rendelt Bolonyai makaróni volt. Egy, alig volt a makarónin mártás kettő nem, volt rajta reszelt sajt. Természetesen szóltunk, erre nagy kegyesen ráraktak még egy kanál mártást, viszont közölték, hogy erre az ételre nem szokás reszelt sajtot tenni.Hátha nem a kisgyerekkel vagyunk, akinek még, a korából kifolyólag nehéz lett volna megmagyarázni miért hagyjuk ott az éttermet, biztos megtettük volna, hogy felállunk és kisétálunk. Így viszont elértük, hogy tegyenek reszelt sajtot is a tésztára. Hát amíg ez a személyzet lesz biztos messzire kerüljük ezt a helyet.