Igény szerint

RKC Önkiszolgáló Reggeliző & Étterem LeányfaluRKC Önkiszolgáló Reggeliző & Étterem Leányfalu a térképen

Kiváló 2015. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. január 23.
Ez a nagyon korszerű igényeket kiszolgáló étterem Leányfalun a strandnál a fő út mellett a busz megállóban van. A Horányi szigetről Pócsmegyeri kishajóval is elérhető kb. 100 méterre van. Reggelizőként is üzemel. Rengeteg az étel választék és a lényeg a vendég határozza meg az adagot. Azaz súlyra lehet kérni az ételeket. Tehát amennyit a szem kíván annyit tetethet a tányérára a kedves vendég. Természetesen lehet adagra is kérni vagy akár menüt választani. Mi tavaly amíg lehetett, már mint az időjárás engedte Horányban tartózkodtunk és többször megfordultunk az étteremben. Több ételt is megkóstoltunk, kezdve a töltött paprikától a mákos gubáig ez utóbbi a férjem kedvence, az enyém pedig a túróscsúsza, amit olyan finom krémesen készítenek és még a tepertő sem hiányzik róla. A másik kedvencünk a hétvégi családi menü 2.990-ft. Ezért egy kiló rántott akármit lehet válogatni, hozzá egy kiló körítés 1 liter leves és félkiló savanyúság. Ez egy négytagú családnak bőven elég. Nagyon finom és nagyon gazdaságos. A családi menü ajánlat csak elvitelkor érvényes, edényt azt ajánlatos vinni, mert úgy éri meg, különben a sok műanyag dobozt hozzá számolják. Nagyon helyesen ,mert azok kidobásra kerülnének és ezzel is csak a környezetet szennyeznénk tovább. Ezenkívül a többi ételt akár ott a helyszínen is el lehet fogyasztani. Nekünk Horányból egy kirándulás is amikor ide megyünk ebédelni vagy elhozni a kaját. Pócsmegyeri kishajóig elkerékpározunk. A kerékpárt a hajó állomáson be lehet záratni. A hajóval átkelünk és vagy ott vagy elhozzuk az ételt és a következő hajóval visszamegyünk és a kerékpárral írány Horány

RKC Önkiszolgáló Reggeliző & Étterem további értékelései

2022.04.26a párjával
A párommal kirándulás közben kerestünk az éhünk elérésére helyet, a kulináris élvezet nem volt szempont. Délután 3 körül érkeztünk, a választék értelemszerűen csekély volt, szezámmagos csirkemellet ettünk petrezselymes krumplival, uborkával, tartárral, üdítő el, emberes adagok összesen 3400 pénz....
2021.06.30egyedül
Bevallom, egy szavát sem hiszem el annak, aki erről az étteremről rosszat ír. Akik meg lelkesen "lájkolgatták" itt a rosszakarót, azoknak sem hiszek, csak saját magamnak. A kirakatban a következő tábla található - kép mellékelve - "Ha éhes vagy és nincs pénzed, vendégünk vagy egy rántott húsos...
2020.05.30a párjával
A hosszú karantén helyzet után végre mehettünk étterembe. Mivel útba esett, így betértünk ebbe a jó kis étterembe. Sajnos délután lévén kevés volt a választék. Ami volt, az viszont bőséges és finom. Nagy adag rántott csirkecombot és tejberizst vettünk elvitelre. Helyben fogyasztásra viszont...