Hazafelé Visegrádról

RKC Önkiszolgáló Reggeliző & Étterem LeányfaluRKC Önkiszolgáló Reggeliző & Étterem Leányfalu a térképen

Kiváló 2016. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 24.
Visegrádról hazafelé jövet kerestünk kisebb étkezésre alkalmas helyet. Mivel megelőzően már ért minket csalódás visegrádi étterem miatt, ezért úgy döntöttünk, hogy tovább megyünk, a Duna parton keresgélünk. A piros lámpánál várakozva lettünk figyelmesek az ernyők alatt falatozó vendégekre. A sarkon parkolni is sikerült, ezért betértünk. Rögtön kiderült, hogy akár menüt is lehet választani. Mindenféle fogás képviseltette magát a pultban, a levestől kezdve, a főzelékig, bármi. Amikor sorra kerültünk, következett a másik meglepetés. Annyit kérünk, amennyit akarunk, súlyra mérik az ételt. Mivel nem vagyunk túl nagy étkűek, ezért végre pont annyit ettünk, és fizettünk, amitől jól is laktunk. Finom, házias ízek, meg voltunk elégedve. Ajánlom mindenkinek!

RKC Önkiszolgáló Reggeliző & Étterem további értékelései

2022.04.26a párjával
A párommal kirándulás közben kerestünk az éhünk elérésére helyet, a kulináris élvezet nem volt szempont. Délután 3 körül érkeztünk, a választék értelemszerűen csekély volt, szezámmagos csirkemellet ettünk petrezselymes krumplival, uborkával, tartárral, üdítő el, emberes adagok összesen 3400 pénz....
2021.06.30egyedül
Bevallom, egy szavát sem hiszem el annak, aki erről az étteremről rosszat ír. Akik meg lelkesen "lájkolgatták" itt a rosszakarót, azoknak sem hiszek, csak saját magamnak. A kirakatban a következő tábla található - kép mellékelve - "Ha éhes vagy és nincs pénzed, vendégünk vagy egy rántott húsos...
2020.05.30a párjával
A hosszú karantén helyzet után végre mehettünk étterembe. Mivel útba esett, így betértünk ebbe a jó kis étterembe. Sajnos délután lévén kevés volt a választék. Ami volt, az viszont bőséges és finom. Nagy adag rántott csirkecombot és tejberizst vettünk elvitelre. Helyben fogyasztásra viszont...