Nyugdíjas kirándulás

Salamon Söröző LentiSalamon Söröző Lenti a térképen

Kiváló 2019. májusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2019. május 26.
Harminchat fős nyugdíjas csoporttal ebédeltünk a Sörözőben. Az ebédet előre megrendeltük. Gyors, precíz és udvarias kiszolgálásban volt részünk. Az ebéd ízlésesen volt tálalva, olyan nagy adagot kaptunk, hogy volt aki mindet meg sem tudta enni. Az ár szolid, az étel nagyon finom volt. Mindenkinek szívesen ajánlom, bátran keresse fel a SALAMON SÖRÖZŐT!

Salamon Söröző további értékelései

2021.07.20a párjával
Ez a hely a szállásunk szomszédságában van, így ide tértünk be vacsorázni. Nyár lévén a kinti részen foglaltunk helyet, ez egyszerű, semmi különös. A pincér hamar jött az étlappal. Az étlap szép kivitelü és bő választékú. Aminek örültem, hogy van kisebb adag is, mely nekem bőven elég is volt....
2019.08.13a párjával
A város termálfürdőjében ajánlották a helyet, amely a fürdőtől pár száz méterre található. Amíg a férjem parkolt, bementem, és a vendégektől érdeklődtem a helyről. "Korrekt"-ez volt a válasz. Tényleg. A kerthelyiségnek nevezett teraszon választottunk helyet, amely nem valami látványos, de a gyors...
2019.04.02barátokkal
Vasárnap délután egy nagyon kedves ismerősömmel ültünk be egy beszélgetni egy kávé mellet. Az étterem majdnem tele volt vendégekkel. A pincér mosolygós volt és segítőkész. Az ismerősöm a kávéjához egy pohár csapvizet rendelt, amiért külön díjat nem számoltak fel. A hely hangulata nagyon kellemes...