Zajos, de szenzációs!

Mohácsi busójárás MohácsMohácsi busójárás Mohács a térképen

Kihagyhatatlan 2022. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. március 8.
Az érkezés, 27-én nem volt zavartalan. Némi rendőri irányítás mellett is kaotikus autó- és ember tumultus fogadott, ami sajnos két helyen is nyomot hagyott az autómon. A hotel megtalálása és elfoglalása után azért némi megnyugvást leltem. Kb. másfél hónappal elötte a Kovács Panzióban kaptunk 2 éjszakára szállást, ami nem volt szörnyű, de inkább nem minősítem. Minden esetre eléggé drága. A konyhája is.
A város viszont meglepően gazdag látnivalókban és a folyamatosan nyüzsgő jelmezesek jelenléte különös hangulatot teremt. Közben egyfolytában szól a zene, hol felvételről, hol élő zenekarok által. Ám a csúcs, a záró nap délutánja, amikor a különböző sokác csoportok egységbe tömörülve, szó szerint a falu apraját-nagyját beöltöztetve, rettentő kolompolás és kereplés kiséretében vonulnak végig a város kijelölt útvonalán, megérkezve a főtérig.
A tavaly elmaradt mulatság miatt, az idei állítólag még jelentősebb volt. Nagyon örülök, hogy részese lehettem ennek az élménynek. Legalább egyszer, mindenkinek látni kell !!!!

Mohácsi busójárás további értékelései

2023.10.03a párjával
Kihagyhatatlan
2023 február végén egy szombati napon tekintettük meg a rendezvényt. A város határában, kijelölt parlóba irányítottak minket, ott tudtunk megállni. A városba ingyenes buszjárat szállította be az érdeklődőket, mi inkább besétáltunk. Nézelődtünk, ettünk, ittunk és élveztük a látnivalókat.
2023.02.23a párjával
A mohácsi busójárást már évek óta szerettem volna megnézni-nemcsak a a tévében látni, hanem - személyesen is. Idén végre ez sikerült! A párommal elterveztük, hogy leutazunk szombat reggel busszal és az egész hétvégét a környéken töltjük! Már jóelőre le is foglaltuk a szállásunkat Pécsen -ami egy...
2023.02.22csoporttal
Kihagyhatatlan
Már többször voltunk ezen a rendezvényen, a fő programokat (átkelés, koporsó vízrebocsájtása, felvonulás) minden évben végignéztük, így most más helyszíneket kerestünk fel. Megnéztük a Kanizsai Dorottya Múzeumot, a Szerb templomot, a Busóudvart, és a Selyemgyár kúlturális negyedet. A múzeum...
Ponty Poronty Vendégház Nagybaracska - Pihenés áprilisban, májusban, júniusban, júliusban
Pihenés áprilisban, májusban, júniusban, júliusban