Kiváló 2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 2.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Többek ajánlására próbáltuk ki a hotelt. Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg voltunk elégedve..talán csak rossz napokat fogtunk ki, mert bár a személyzet rendelkezésre állt, mi nem tapasztaltuk a mosolyt. Érkezésünkkor a recepciós hölgy telefonált, még csak oda sem biccentett ránk, jelezve, hogy mindjárt foglalkozik majd velünk. Az étteremben mi is tapasztaltuk, hogy elbeszélgetnek egymással a felszolgálók, s csak késve reagálnak a vendég érkezésére. Tény, hogy az edények leszedését ütemesen végezték.
A szálloda tisztasága,a kényelem,a wellness részleg minden nagyon rendben volt,de amit kiemelnék,az az étterem.Első reggel kértünk növényi tejet,ami ki volt rakva,csak figyelmetlenek voltunk.Ezután odalépett hozzám a Főpincér Úr és megkérdezte,hogy milyen érzékenységünk van.Elmondtam,hogy...
Többször voltunk már önöknél és a wellness részlegben pihenve a szerb vendégektől nagyon nehezen lehet pihenni a hangoskodásuk miatt.Több magyar vendég is problémának észlelte e fajta viselkedést.Ezen kívűl minden tökéletes volt,de egy csendet kérünk táblával lehet kissé tudnák tolerálni magukat...
Szobát nem takarították, szemetest nem ürítették. vizet nem pótolták. A személyzet nem volt kellően figyelmes így nem tudtak a vendég kiszolgálásában segíteni. Étkezések során az asztalon lévő már nem használt eszközöket nem szedték le csak akkor amikor erre külön kértem felhívtam a figyelmet....