egyik legkedveltebb ettermem!

Corvina Szálloda Étterem MosonmagyaróvárCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár a térképen

Kiváló 2015. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. december 15.
Az elmult vasarnap ebedeltünk a parommal es a testvereivel a Corvina etteremben. Nem elöször jartam mar itt, akkor menüt vittünk haza, otthon fogyasztottuk el, de nagyon finom volt es böseges. A vasarnapi ebedröl annyit, hogy nagyon finomakat ettünk, a menüket kertük ki ki az 1-est vagy 2-est. De mindegyik nagyon jol nezett, es nagyon laktato volt.
A kiszolgalas is elsö osztalyu, nagyon kedves fiatal pincerekkel. Maskor is ide fogunk jönni, legközelebb a gyerekeinkke, es az unokakkal.
Ajanlom masoknak is, persze nem kell nagyon ajanlani, pl. vasarnap majdnem minden asztal foglalt volt, ha nem foglaltunk volna elöre, talan masik ettermet kellett volna keresnünk.

Corvina Szálloda Étterem további értékelései

2023.10.02barátokkal
Azt erősen kétlem, hogy ez lenne Mosonmagyaróvár legjobb étterme, márpedig ebben a szerepben tetszeleg itt. Úgy jutottunk ide, hogy megnéztem, hogy az ittjartam szerint melyik a városban a legjobb. Nincs valami szép helyen, egy forgalmas főút mentén, egy lakótelep tövében és egy SPAR mellett. Van...
2023.03.21a párjával
OLvastam a véleményeket, igaz több évesek, de én most csak jót tudok írni. 2 reggelit és 2 vacsorát fogyasztottunk itt el. A reggeli svédasztalos, bő választékkal, egyedül talán ami még lehetne az joghurt vagy kefír. Amint elfogy valami rögtön feltöltik. Vacsoráknál rugalmassak, a köret...
2016.05.18a párjával
Az M1 autópálya mellett nem nagyon tudok olyan éttermet ahova szívesen betérnék ebédelni. Éhesek voltunk, véletlenül tévedtünk ide. A szállás körülményeket nem ismerem, de az étteremmel megvoltunk elégedve. Klasszikus berendezés, talán ráférne egy kis csinosítás, (most olvasom az áprilisi...