Azért ez egy jó étkezőhely

Corvina Szálloda Étterem MosonmagyaróvárCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár a térképen

2023. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2023. október 2.
Azt erősen kétlem, hogy ez lenne Mosonmagyaróvár legjobb étterme, márpedig ebben a szerepben tetszeleg itt. Úgy jutottunk ide, hogy megnéztem, hogy az ittjartam szerint melyik a városban a legjobb. Nincs valami szép helyen, egy forgalmas főút mentén, egy lakótelep tövében és egy SPAR mellett. Van benne egy jó adag álelegancia. Az alaposan tetovált és pearcinges srác igaz ugyan, hogy fekete-fehérben van, ahogy egy pincérnek leginkább lennie kéne, de nem a nőknek adja először az étlapot, sőt, az ételt sem, amikor kihozza. Ráadásul a válaszai az "oké, okés"-ra szorítkoznak. Nem haragszom ezért, de mondom, nem ez a város legjobb étterme. Az étel nem rossz, nem is kiemelkedően finom, egy átlag étterem színvonala a konyha. Az igaz, hogy törekednek bizony tájjellegre, plusz hozzáadott értékre is, ismerjük el, ez egy jó gondolat. Nem is tartom drágának, kellemes árfekvés, olcsóbb, mint várnád. Jót ebédeltünk nyolcan.
Corvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Étlap/itallapCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Étlap/itallapCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Étlap/itallapCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Étlap/itallapCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Étlap/itallapCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Étel/italCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Étel/italCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Étel/italCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Étel/italCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - BelsőCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Étel/italCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - BelsőCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - EgyébCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - BelsőCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - BelsőCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - BelsőCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Külső képCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Külső képCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Külső képCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - EgyébCorvina Szálloda Étterem Mosonmagyaróvár - Étlap/itallap

Corvina Szálloda Étterem további értékelései

2023.03.21a párjával
OLvastam a véleményeket, igaz több évesek, de én most csak jót tudok írni. 2 reggelit és 2 vacsorát fogyasztottunk itt el. A reggeli svédasztalos, bő választékkal, egyedül talán ami még lehetne az joghurt vagy kefír. Amint elfogy valami rögtön feltöltik. Vacsoráknál rugalmassak, a köret...
2016.05.18a párjával
Az M1 autópálya mellett nem nagyon tudok olyan éttermet ahova szívesen betérnék ebédelni. Éhesek voltunk, véletlenül tévedtünk ide. A szállás körülményeket nem ismerem, de az étteremmel megvoltunk elégedve. Klasszikus berendezés, talán ráférne egy kis csinosítás, (most olvasom az áprilisi...
2016.05.07a párjával
A párommal voltunk ott vacsorázni. Az étel finom volt, bőséges és az ára is jó. A kiszolgálás viszont egy kicsit hervasztó volt. Nem csinált a fiatalember semmi bajt, nem okozott úgy problémát, csak Hát elég savanyúnak mondanám a kollégáival együtt. Konkrétan azt láttam az arcukon Hogy mi a...