Először jártam itt

Óvárosi Kávéház & Étterem MosonmagyaróvárÓvárosi Kávéház & Étterem Mosonmagyaróvár a térképen

2014. áprilisban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. június 12.
Testvéremmel és az ő párjával jártam az étteremben.Kiszolgálás viszonylag gyors és udvarias, ételek finomak és dekoratívok voltak. Ár érték aránnyal nem voltam megelégedve, az ételek árát drágának tartottam. Étlap viszont jó, ízléses és változatos. Ital választék is van elég. Megközelítés és elhelyezkedés az étteremnek viszonylag jó.

Óvárosi Kávéház & Étterem további értékelései

2018.07.26gyerekekkel
A belső teremben ebédeltünk, a terasz sajnos csoport részére volt lefoglalva. Nagyon szép az étterem és a kávéházi rész is. Egyedül a rádióból hangosan szóló modern zene nem illik a kávéházi hangulathoz. Az ételek finomak, elég nagyok az adagok. Gyerekek fogadására is fel van készülve az étterem....
2018.07.23a párjával
Hétköznap este jártunk itt, tele volt a terasz. Hangulatos fények, figyelmes kiszolgálás, finom ételek.
2018.05.28családjával
Kirándulás előtt tértünk be ebédelni egy vasárnapi napon. Az ételek ízvilága nem kiemelkedő, átlagos, egyszerű, mégis jól esik az embernek. (mennyiségre laktató) Kifogtunk egy kezdő pincérfiút, de mivel szimpatikus és kedves volt, így nem okozott akkora kellemetlenséget ügyetlensége sem. Egyetlen...