Nekünk bejön :-)

István Hotel Étterme NagykanizsaIstván Hotel Étterme Nagykanizsa a térképen

Kiváló 2019. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. április 25.
A korábbi negatív hozzászólások meglepetésként értek, mert mi 4 nap étkeztünk az étteremben és mindig elégedettek voltunk az ételekkel, italokkal és kiszolgálással egyaránt.
A reggelit is étlapról rendeltük, az ettől eltérő kérések sem okoztak problémát.
A húsos (marhapofa túrós csuszával, borókás szarvas pörkölt dödöllével) és hús nélküli ételek, desszertek mind nagyon finomak voltak. Egyetlen negatívum, hogy Húsvétkor néhány étel és desszert már nem volt rendelhető. A nagy forgalom ellenére csak egy nap tűnt kicsit hosszabbnak a várakozási idő, de ezt jelezték is.
A terasz, a környezet nagyon kellemes. Pozitívum még hogy kutyabarát és az elektromos autó töltőállomás. Mi szívesen visszatérünk.
István Hotel Étterme Nagykanizsa - Étel/italIstván Hotel Étterme Nagykanizsa - Étel/italIstván Hotel Étterme Nagykanizsa - Étel/italIstván Hotel Étterme Nagykanizsa - Étel/ital

István Hotel Étterme további értékelései

2018.08.13a párjával
Régen sokat jártunk ide. A mindig magas színvonalú kiszolgálás magas árakkal párosult. Az ár-érték arány azonban rendben volt. júniusban voltunk utoljára itt és a hosszú kihagyás után nagyot csalódunk a konyhában. A cigánypecsenyét suvidolban előfőzték, de nem szóltak előre, hogy az étel nem...
2018.08.09kollégákkal
Három hölggyel kerestem fel az éttermet, egy ünnepi ebéd céljából, mint jó hírű, Kanizsa környéki vendéglátóhelyet. Végül 6 kifogást számoltunk össze, amikor távoztunk: 1. Amikor megérkeztünk, nem köszöntek. 2. A kikért ital kiszolgálását nem a hölgyeknél kezdték. 3. A megrendelt egy tál ételt...
2016.07.15gyerekekkel
Úgy volt, hogy ...a Lentiben lévő Radics Panzió és étteremben azt sem vették észre, hogy bementünk az épületbe... :( KÍÍÍNOS! Szóval kicsit dühösek lettünk és odébbálltunk. Mivel Nagykanizsa felé vitt az utunk teljesen véletlenül akadtunk rá az Hotelre és az étteremre. Három farkaséhes...