Kutyásszemmel
Fotói
17 fotó

Kutyásszemmel adatlapja

Középkorú pár közepes termetű kutyával
Természetközeli, csendes, nyugodt helyeket, kutyabarát szállásokat, éttermeket keresünk. Férjem húsimádó, én viszont lakto-ovo vegetáriánus vagyok. Otthon próbálunk tudatosan táplálkozni, de pihenésünk alatt ez általában nem jön össze.
Ilyen vagyok
Vegetáriánus  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Édesszájú  •  Kisállattal utazó  •  Aktívan pihenő
Regisztráció2017.09.22
Utoljára itt2019.05.27

Gyenge 2017. szeptember 22.a párjával járt itt
Kutyabarát szálláshelyet kerestünk, a weboldaluk ehhez kapcsolódó részét is megnézve esett a választásunk a Zichy Park Hotelre. Ismerőseink is jártak már itt (igaz négylábú nélkül), akik nagyon jól érezték magukat. Tudtuk, hogy parasztudvari szobát kapunk, melyhez teljes komfortot ígértek.
Kiváló 2018. május 22.a párjával járt itt
Az Öreg-tó Club Hotelben szálltunk meg, a kirándulásokról visszatérve itt étkeztünk. A kerthelyiség nagyon kellemes, árnyékos, kutyával is kényelmes. Az ételek ízletesek, a választék megfelelő, a kiszolgálás kedves. Páromnak a csülkös hústorony nagyon bejött, de a húsmentes ételeket is ízletesen készítik.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2018. március 19.a párjával járt itt
Tavaly már jártunk itt, az akkori pozitív tapasztalatok alapján döntöttünk úgy, hogy ismét visszatérünk, ha Zalakaroson pihenünk. Széles választék finom pálinkákból, italokból, ételekből. Nagyon finomak a gyógynövényes limonádék, érdemes megkóstolni. Az általunk rendelt húsmentes és vadételek ízletesek voltak, mennyiségük is pont megfelelt.