soha többet

Kaszinó Étterem NagykanizsaKaszinó Étterem Nagykanizsa a térképen

Szörnyű 2016. júliusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2016. július 28.
Horvátországi nyaralásból jöttünk haza, fáradtan és éhesen. Még az Adria partján néztük, hol fogunk megállni ebédelni. Viszonylag közel van a letenyei határhoz és nem volt rossz az értékelése.
Az odajutás GPS segítséggel nem volt gond. A parkolás fizetős.
A rendelés gond nélkül ment. A csapat 3 tagja étlapról választott én pedig a napi menüt választottam, mert kacsamájjal töltött csirkemell nagyon jól hangzott. A langyos leves hamar megérkezett. Nagyon éhes voltam gyorsan betoltam. A többiek rendelése is megjött, de mire a hozzá rendelt saláta külön kérésre megérkezett, már vagy kihűlt, vagy félig elfogyott. Én csak várok, várok, várok a másodikra, de semmi. Megkérdezem a pincért, kb. mire számítsak? Zavarba jött, mert elfelejtette. Végre én is megkapom a megmikrózott, kiszárított (sötétbarna kacsamájas kajámat rizibizivel. Megettem, mert éhes voltam, nem volt már időm másik éttermet keresni.
A kártyás fizetésért sokat vártam, kb. 3 alkalommal kértem. Végre megjött a pincér és maradékokból állapította meg, mit rendeltünk.
Az fontos tény, hogy 2 pincér volt. Talán 4 asztalnál volt vendég, abból az egyiknél csak beszélgettek. Tehát nem volt túlterheltség!!!!!
Fizetés után köszönés nélkül rohant el a pincér, igaz nem adtam borravalót.
Az egyetlen pozitívum az volt, hogy fél liter kólát adtak a kis üveges helyett. De kellett is, különben megfulladtam volna kiszárított másodikhoz.

Kaszinó Étterem további értékelései

2021.07.28kollégákkal
Nagykanizsán sajnos kevés a hasonló stílusú vendéglö habár véletlenül akadtunk rá és szerencsénk volt. Nagyon elegáns nosztalgiás hely talán a Monarchia stílusát igyekszik napjainkba bemutatni. A kiszolgálás gyors, figyelmes és korrekt volt..a rendelt étel kiválóra sikerült /Brassói pecsenye/...
2020.02.26csoporttal
Egy jó helyen lévő étterem, mely túlélte a rendszerváltást, a változásokat és nem zárt be. Bár az evőeszközökre, tányérokra ráférne egy jótékony csere! Az belső enteriőr nem nagyon követi nyomon a trendeket, némi csinosítás és frissítés rá is férne. Kaja tekintetében itt is elő-elő tűnik,...
2018.11.14a párjával
Férjemmel és barátunkkal hárman mentünk ide be vacsorázni. Az ital választék kicsit le volt fogyva, csak 1 féle rövid ital volt, de az finom. Sörökben sem bővelkedtek. Az étlap viszont sokrétű. Mi zalai göngyölt húst ettünk meg levest, nagyon ízletes volt és nagy adag. Barátunk mást fogyasztott,...