Kritikán aluli

Kakukk Étterem NyírbátorKakukk Étterem Nyírbátor a térképen

Szörnyű 2015. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 23.
Már a belépéskor a pincér nem volt tisztában azzal, lehet -e szép kártyával fizetni. Miután leültünk és rendeltünk, hamarosan visszatért, hogy nem tud vagy inkább nem akar(!!!) szabolcsi töltött káposztát hozni. Már ezután fel kellett volna állnunk, ez is sok mindent elárult a helyről. Mindenesetre a leveseket megvártuk. A kért káposztás-csülkös bablevesben csülök helyett két darab zsíros mócsing volt. A húslevest jóval tovább tartott kihozni az asztalunkhoz, ennek ellenére épphogy melegnek volt mondható, ráadásul majdnem az ölünkben kötött ki. A kisfiamnak rendelt túrós puliszkára annyit kellett várnunk - talán elfelejtették... -, hogy felálltunk, fizettünk és mentünk. Az ebéd fizetésekor hozták volna ki, ráadásul nem is úgy, ahogy kértük. Egyetlen pozitívum, hogy szép a környezet és tiszta. De ez sajnos nagyon kevés, nem ajánljuk ezt a helyet senkinek, mi sem megyünk oda többé.

Kakukk Étterem további értékelései

2022.10.10a párjával
A panzióban szálltunk meg, így kényelmes volt lesétálni az étterembe a vacsorához. Kevesen voltak, a csoportot későbbre várták, így hamar kaptunk enni-inni. A pincér kedves volt és tájékoztatott minket az italokról, ételekről. A borból kis kóstolót is kaptunk, hogy ízlik-e. Ízlett, így én a...
2022.07.12a párjával
A Kakukk étterem Nyírbátor központjában van, a fő parknak, térnek nevezhető centrum oldalán. Olvastam róla hideget, meleget, az ittjartam alapján vegyes a tapasztalat. Hát nézzük ebédtájt, nagy terem, aztán teljesen üres üljünk, ahová akarunk. Ülünk. Pincér jön, meg étlap is vele. Amúgy...
2019.01.10gyerekekkel
Tegnapi napon egy 25 fős társasággal mentünk be az étterembe egy temetés után. Az asztalokat nekünk kellet átrendezni,hogy elférjünk. Több pincér is volt. Csak mi voltunk az étterembe. A rendelések fele lemaradt a teához nem adtak első körben cukrot és citromot. Külön kellet kérni. Több személyes...
Termál Apartman Panzió Nyírbátor - Augusztus 20.