Inkább sétáljanak el előtte

Széchenyi étterem NyíregyházaSzéchenyi étterem Nyíregyháza a térképen

Szörnyű 2023. októberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2023. október 30.
Vasárnap délután tértünk be a helyre, utazás közben édesanyám akarta meghívni ebédelni fiát és két unokáját. Nem tudtam hova menjünk, így hát interneten kerestem gyorsan egy helyet.
A pincér kedves volt és gyorsan hozta a megrendelést. Ezzel sajnos kimerülnek a pozitívumok!
Mindhárom (férfi, női, mozgássérült) mosdó hiányos felszereltségű volt. Egyben nem volt szappan, másikban szennyezett volt a WC csésze, a harmadikban kéztörlésre/szárításra nem volt lehetőség.
Egyszerű fogásokat rendeltünk, rántott sajt-sült burgonya és rántott harcsaszelet burgonyapürével.
A rántott sajt véleményem szerint mirelit, ízetlen, a sült burgonya sótlan. Ahhoz mérve milyen gyorsan megkaptuk a rendelést, az ennivalónak forró kellett volna lennie a langyos helyett! A harcsaszelet panírja égett volt, a harcsa pedig (egy hasonló emlékem van még életemből) szinte fogyaszthatatlanságig iszapízű. Egy jó tartár mártás sok mindent ellensúlyozni tudna, de sajnos a tartár nem volt sem jó ízű, sem megfelelő állagú (inkább folyós, nem írom le mihez hasonlítanám). Azt hozzá kell tenni, hogy meglehetősen éhesek voltunk, egy részét az ennivalónak megettük. Nem járok gyorsétterembe és nem is kedvelem különösebben, de most azt kívántam magamban inkább oda mentünk volna. Az ilyen helynek nem kéne ételt készíteni. Édesanyám is hasonló véleménnyel volt, a gyerekek otthagyták az ennivaló nagyobb részét. Sajnálom, de senkinek nem ajánlhatom a Széchényi Étteremben való ebédelést.

Széchenyi étterem további értékelései

2020.08.31a párjával
Szörnyű hely, b.nkó személyzet, minősíthetetlen étel. Az étlapon lévő ételek nem rendelhetők. Nem hozzák ki, amit kértem. A húst és a levesüket arany áron adják, minden drága. Nyíregyházi lakos vagyok, többször is benéztem ide. Eddig egyetlen eset sem történt velem, amikor ne kellett volna...
2016.08.23gyerekekkel
Helyiek ajánlották az éttermet, de nem csalódtunk! Eleve kevés helyen lehet cipóban tálalt hagymalevest kapni, de az itteni, medvehagymás felülmúlta az eddig bárhol másutt fogyasztottat! S hogy még arra is ügyelnek, hogy csak az asztalnál kerüljön a leves a cipóba, hogy ne ázzon el - ez már...
2016.07.24
A szuleim kezdtek el jarni ebbe az etterembe, es azota csaladi rendezvenyeket ha Nyiregyhazan tartunk, itt tartjuk. A felszolgalok udvariasak, a kiszolgalas gyors, a menu valtozatos, az etelek jo arban vannak es hatalmas adagot szolgalnak fel, mikozben mindez nem megy a minoseg rovasara, nagyon...