Isteni szarvas

Szél Fiai Fogadó & Cellárium NyúlSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl a térképen

Kiváló 2016. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 18.
Előre foglaltam időpontot vasárnapra, de már csak 16 órától volt hely, napokkal előtte. Érkezésünkkor kisebb meglepődés mutatkozott a fiatal felszolgáló hölgyön, akinél érdeklődtünk, hova is ülhetünk le, melyik a mi asztalunk. Az első 2 percben három különböző alkalmazott is megkérdezte, hogy foglaltunk-e? De nem hagytuk magunkat és kitartottunk! :)
És milyen jól tettük!
Két asztal közül is választhattunk. A terem egyik felében születésnapi rendezvény, a másik felében mi "civilek" többed magunkkal. A prímások már hangoltak, mi pedig ott álltunk (ill. ültünk) ismét, mint már korábban az étlappal a kezünkben és a kérdéssel a fejünkben, hogy melyik csodát is válasszuk... Hát nem könnyű. Addig fogyott a csapolt sőr, de végül sikerült: személy szerint a szarvas sztéket választottam. A teljesség igényével a többiek: marhapöri tejfölös ubisali, Nyúli Sztropacsek és Nyúli legények kedvence. Amíg vártunk (egy órát körülbelül) megittuk a vendégváró házi pálinkákat és megettük a házi sajtos falatokat is. Na de az a szarvas! Nem halt meg hiába szegény, ha szabad ilyet írnom. Ilyen finom sztéket még életemben nem ettem. Élmény volt minden falat. Mindent megettünk. Végül teszteltünk két étlapon nem található, de éppen elérhető édességet is.
A kiszolgálás első osztályú, a felszolgálóval öröm volt a diskurzus. A tulajdonos úr személyesen járt körbe és érdeklődött az elégedettségünkről.
Már jártunk itt korábban is, de ez az étterem mindig lenyűgöz. Egyszer már szeretnénk a terszon is ebédelni, de valahogy itt fent a hegyen mindig a hűvösben érkezünk.
Az étterem árfekvése kissé átlagon felüli, de valójában nem drága, ha figyelembe vesszük a minőségi ételeket.
Nagyon ajánlom. Érdemes kipróbálni a ház borait is, ugyanis kifejezetten a környéki nedüket kínálják.
Csillagos ötös, utólag is köszönjük az élményt! Megyünk még.
Szél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étel/italSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étel/italSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étel/italSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étel/italSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étel/italSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étlap/itallapSzél Fiai Fogadó & Cellárium Nyúl - Étel/ital

Szél Fiai Fogadó & Cellárium további értékelései

2020.12.13barátokkal
A legszebb belterű éttermek egyike a Kárpát medencében, nem próbálom leírni, a fotók önmagukért beszélnek. Voltam már itt két ízben 2010 körül, ideje volt a helyet ismét meglátogatni. Az erdei gombaleves finom, korrekt, házias, de kissé kötelességszerű. 1450 forintért többet várnánk. Ez...
2017.05.08a párjával
Hirtelen felindulásból jöttünk ide, útban hazafelé Bécsből. Először Győrben terveztük a megállást és az ebédet, de valahogy beugrott korábbi netes értékelésekből, hogy Győr és Pannonhalma között Nyúl településen van egy igen jó hírű étterem. Pontosabban egy fogadó és vendéglő. Amikor átmentünk a...
2017.03.03gyerekekkel
Már egy jó ideje készültünk meglátogatni a fogadót. Nem kellett csalódnunk, sőt! Kezdeném az érkezéssel. A személyzet előre köszön!! Foglaltunk asztalt és mindenkinek ezt ajánlom, mert lehet, hogy nem lesz hely. Egyből az asztalunkhoz vezettek és mindenben próbáltak a kedvünkben járni (etetőszék...
Sokoró Fogadó Sokorópátka - Napi árak félpanziós ellátással
2024.12.31-ig
Sokoró Fogadó Sokorópátka
Golden Ball Club Hotel Győr - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.01-ig
Golden Ball Club Hotel Győr
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel