A legfinomabb pizza itt készül. Csak ajánlani tudom.

La' Rosa Pizzéria & Étterem OrosházaLa' Rosa Pizzéria & Étterem Orosháza a térképen

Kiváló 2018. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 25.
Hangulatos tiszta hely rendkívül kedves felszolgálókkal. Gyors és precíz. Nagyon szeretünk ide járni.
La' Rosa Pizzéria & Étterem Orosháza - Külső képLa' Rosa Pizzéria & Étterem Orosháza - Étel/ital

La' Rosa Pizzéria & Étterem további értékelései

2017.04.23gyerekekkel
vacsorázni mentünk a lányommal aki ritkán van itthon,mármint Mo-on.rossz asztalt választottam a sarokban,mivel az utánunk érkező fiatal férfi társaság igencsak hangos ,és szabadszájú volt,és a mellettünk lévő asztalt választották..Az ételre átlagos ideig kellett várni.Mondjuk a kért 3dl üdítő...
2016.12.29családjával
Szentestére rendeltünk karácsonyi menüt ami jól hangzott, DE a kiszállított kacsacomb a mellékelt kép alapján is látszik, hogy enyhén szólva tollas. Jeleztem feléjük a facebookon, erre nemhogy elnézést kértek volna, még le is tiltottak, holott nem kis pénzt fizettünk ki érte, 18000ft-ot...
2015.12.22a párjával
Eddig háromszor látogattunk el ide. Az ételek ízvilága, tálalása átlagos. A tésztáik kiválóak!!! A legnagyobb probléma, hogy a kiszolgálás végtelenül lassú (a vendégnek mindegy, hogy a konyha vagy a pincérek miatt.) Egy ilyen nem túl nagy étteremben , pláne, ha nincs teltház, akkor a 30 percet...