Rajongásból hatalmas csalódás...

Vendéglő a Négy Remetéhez OroszlányVendéglő a Négy Remetéhez Oroszlány a térképen

Gyenge 2015. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. október 30.
Reményteli várakozással érkeztünk meg vacsorázni, néhány éve jártunk már itt, nagyon meg voltunk elégedve a kiszolgálással és az ételekkel is, az akkori értékelésem minden tekintetben kitűnő lett volna, azonban most nagyot csalódtunk. A kiszolgálás rettentő lassú és amatőr volt, az ételek minősége pedig botrányos. Soha ilyen rágós és rosszízű szűzérmét még nem ettem... két változatban kóstoltuk, mindkettő silány volt. Nagyon sajnálom, hogy egy ilyen csodálatos környezetben lévő, tiszta igényes étterem megengedi ezt magának, ráadásul horror árakon! Végül egy kis nosztalgia: korábbi látogatásunkkor hagymás rostélyost ettünk - amit egyébként saját magunk szórakoztatására pontozni szoktunk minden étteremben - bár nem volt az étlapon, mégis nagy örömmel elkészítették nekünk, akkoriban ez volt az első 10 pontos (ez a maximum a skálánkon), pedig rengeteget kóstoltunk előtte... várjuk vissza az akkori színvonalat és hozzáállást!

Vendéglő a Négy Remetéhez további értékelései

2019.07.18családjával
Már többször jártunk az étteremben, most is egy szülinapot jöttünk ünnepelni a családommal. Szép időnk volt, egy kinti asztalt kaptunk, tetszetősen feldíszítve. Nagyon vegyesen kértünk ételeket, kezdve a levesekkel. Személy szerint egy hagymalevest kértem, nagyon finom volt, jó sok sajttal....
2019.05.20egyedül
Mesés környezetben fekvő retró hangulatú vendéglő, közvetlenül a Majki-tó partján, a teraszról szép panoráma a tóra és a környező buja, zöld vidékre. A vendéglő melletti gyalogút vezet a Kamalduli remeteség bejáratához, így a látogatók többsége onnan érkezik az étterembe a kulturális programot...
2018.05.09a párjával
Április végén jártunk ismét itt. Fantasztikusan jó idő volt,jól éreztük magunkat. Telt ház volt ez kissé lassította a kiszolgálást, de ráértünk. Motorosok és más vendégeket is láttam csalódottan elmenni. Javaslom, hogy aki ide tervezi a kirándulást a kastélyba, bányászati múzeumba vagy...