Alföldi túristák Pákozdon

Katonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely PákozdKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd a térképen

Átlagos 2023. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2024. február 26.
Mivel szertünk kirándulni,most úgy döntöttünk,hogy egy kicsit északabbra megyünk.Az új uticél Pákozd a Velencei-tó parja.Amikor megérkeztünk biciglire pattantunk és tekertünk egy jó nagyot.
A szél időnként nem volt a barátunk, de cserébe bárányfelhőket hozott.
Megálltunk az óriás Miskahuszár lábánál, a Katonai Emlékparkban a lövésárkokat jártuk be.
A tó mentén strandok, nádasok mellett, és patakparton gurultunk. A kilátóból a nádas élővilágát csodáltuk:
madarakat a messzességben.
Nagyon jól éreztün magunkat.
Katonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - EgyébKatonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely Pákozd - Egyéb

Katonai Emlékpark Pákozd - Nemzeti Emlékhely további értékelései

2022.02.24barátokkal
Érdekes
Azért vegyes érzelmekkel tallóz itt az ember egy újabb európai háború kitörésének napján. Ez úgy behatárolja a hangulatot. Itt van az 1848-as szabadságharc egyik emlékhelye, a pákozdi csata fura kettőssége, Nagy, fényes győzelemként számontartott dolog, és hát győzelem is volt tényleg, de, ha...
2021.09.27a párjával
Kihagyhatatlan
Van már úgy 15 éve is, hogy itt jártunk, így most újra felkerestük. Sokat változott, nagyobb lett. A szimulátorban rendkívül érdekes volt látni azt amit egy repülőgép pilótája lát és kipróbálni azt az érzékeny szerkezetet. Pillanat alatt megcsavartam a gépet. Hát mit éreznek ilyenkor élőben? Azt...
2021.06.12a párjával
Régen egy oszlop volt a pákozdi csata emlékére, de 2016-ban egy emlékezéshez méltó parkot alakítottak ki. Csodálatos rózsaillat lengi be az egész parkot. A lövészárkon végigmenve átéli az ember szegény nagyapáink szomorú csatáit, melyet az I.világháborúban vívtak. Az 1956-os harcoknak is méltó...