Kiszolgálásból 1-es alá

Tölgyfa Vendéglő & Panzió PálházaTölgyfa Vendéglő & Panzió Pálháza a térképen

Szörnyű 2014. júniusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. június 28.
Sajnos nem tudok jobb értékelést adni nem az ételek miatt, hanem a kiszolgálás volt katasztrofális! Több, óriási hibát is elkövetett ez a nagyon "kedves" pincér asszonyka. Először is, szép kártyával nem tudtam fizetni, ugyanis telefonon keresztül felhívják az ügyfélszolgálatot, aztán ha szerencsés esetben felveszik, a tulajdonos tud csak adatokat egyeztetni(ilyennel még életemben nem találkoztam), de ez még azt mondom, oké. Aztán feltettem neki egy kérdést a szép kártyával kapcsolatban, erre Ő: "Hagyjuk már" ezt a szép kártyás fizetést(2X elismételve). Fél óra múlva kijött a rendelt étellel, itt a megrendelt italokat természetesen elfelejtette kihozni, rá kellett szólni, majd kihozott a 2 kólából egyet. Aztán a majonézt sem sikerült neki kihozni az étel mellé( tartár helyett ez volt csak egy étteremben, érdekes...).De a legfelháborítóbb az a stílus volt, ahogyan a vendéggel bánt ez a kommunista rendszerben megragadt "pincérnő". Ezek után természetesen nem voltam hajlandó itt megenni a kaját, pedig valószínűleg egész finom lehetett.

Tölgyfa Vendéglő & Panzió további értékelései

2023.06.23a párjával
Véletlenszerűen tértünk be ebbe az étterembe. A Zempléni-hegység szép tájait jártuk, éppen ebédidőben jártunk Pálházán. Kerestem a neten étkezési lehetőséget, így találtam a Tölgyfa Vendéglőre. Nem volt tömeg, nagyon gyorsan kiszolgált a kedves, barátságos fiatalember. A szezonhoz igazodó bodzás...
2021.08.18csoporttal
Ebédelni tértünk be baráti társasággal. Tágas saját parkoló. Hangulatos étterem, gyereksarokkal. Az étlap nagyon ötletes. Napi menü is van, de mi étlapról választottunk. A húslevesben tényleg húsdarabok, a húsgombóclevesben finom gombócok, mindkettő nagyon ízletes. 2 személyes tálakat rendeltünk,...
2020.10.24a párjával
Barátunkkal túráztunk a környéken így ide tértünk be étkezni. Itt reggelizni is lehet, menüt is főznek, de mi inkább az étlapról választottunk. Az étlap kinézete ötletes, illik a helyhez. A csontleves nagyon jó volt, a borsóleves sűrű, tartalmas. Miután a Zemplénben jártunk, így dukált a Zempléni...