A hely ahol tényleg vendégként bánnak veled!

Parádi kisvendéglő ParádParádi kisvendéglő Parád a térképen

Kiváló 2019. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. július 11.
Párommal és kisfiammal ebédeltünk itt nyaralásunk alatt. Bacsa szelet sült krumplival, cigánypecsenye petrezselymes burgonyával,tócsni fokhagymás tejföllel. Nevessetek ki három napon keresztül ezt kértük. Annyira finom volt, hogy nem is akartunk mást enni. A vendéglő szinte mindig tele van, a vendéget akkor sem küldik, el mindig találnak megoldást az elhelyezésre. Barátságos, kedves, precíz és gyors kiszolgálás. Mind a három nap ugyanazt a mennyiséget és minőséget kaptuk. Nagyon jó az ár érték arány, és nagyon ízléses a tálalás. Aminek melegnek kellett lenni az meleg volt, aminek, hidegnek az hideg. Soha nem volt gondunk a tisztasággal. A lehetetlen szó hiányzik a szótárukból és ezt nem csak nálunk bizonyították. Szeretnénk még visszatérni ebbe a kellemes kisvendéglőbe.

Parádi kisvendéglő további értékelései

2022.09.03barátokkal
Parád és környékén kirándultunk. Egy olyan emberke aki sokszor megfordul Parádon ajánlotta a kisvendéglőt. Már lefutott az ebédidő, de szállingóztak az éhes emberek. Az udvari részen foglaltunk helyet. Kedves kis hölgy volt a kiszolgáló. Hamar meg is kaptuk a hideg alkoholmentes sörünket....
2022.04.30gyerekekkel
Mikor első alkalommal itt jártunk, nagyon finomat és bőségeset ettünk, nem volt kérdés, hogy ide jövünk ha erre járunk. Ma kicsit felemás érzéssel jöttünk el, az étel finom volt, nem szokványos, de semmi kiemelkedő, az adag mérete desszertre sarkall, mert azért nem túl nagy. A hangulat még a...
2021.11.06a párjával
Parád, igazi novemberi őszi napsütéses idő. Határozott céllal sétáltunk a falu közepén található kisvendéglőbe ebédelni. Régen is pozitív élményünk most sem csalódtunk... Az étterem kisvendéglői hangulata még a régi- igazi régi tárgyakkal... Az étlapból hamar választunk, igen egyszerű- izéléses...