Étel

Autós Büfé ParádsasvárAutós Büfé Parádsasvár a térképen

Gyenge 2017. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 3.
Parádsasváron szálltunk meg kisfiammal ellátás nélkül.Gondoltuk vacsorára eszünk valami finomat,ebben az autos büfében.Hát ez nem sikerült.Az uriember már akkor bunkó volt,amikor kisfiam kb.3 perc elteltével nem tudta még,hogy mit akar enni,azt mondta "jo akkor maj szoljatok mit akar".Sajttal töltött csirkemellet kértünk hasábbal,amit igen gyorsan megkaptunk,de az étel,az valami szörnyü volt.Látszott,és érezhető volt,ez bizony nem friss.Kifizettem és otthagytuk.Üdv.
Hangulat:Szörnyű

Autós Büfé további értékelései

2018.08.02családjával
Igazi balkáni, legalja suttyó kiszolgálás a flegma senkiházi tulok tulaj részéről. Sajtos rántotta 1150 Ft-ért (rántotta ismeretlen eredetű félig nyers reszelt sajttal a tetején), mellé három szelet száraz uborka és egy gerezd paradicsom, mint díszlet, a fél szelet kenyér még 50 Ft. Emberünk egy...
2017.08.10barátokkal
Parádsasváron jártunk és az Autós Büfében vacsoráztunk, de nem kellett volna. Az étlap nagyon szegényes, nincs választék. Egy férfi gondolom fönök, már az elején szörnyen bunkó volt. Nem is értem , hogy dolgozhat a vendéglátásban ilyen ember. A fizetésnél ráordított a páromra, kritikán aluli...
2016.03.22a párjával
Parádsasváron járva más lehetőség nem is igen adódott, mert a Hubertus Étterem zárva volt. Kis ellenérzéssel közelítettünk a helyhez, mert hát büfé. A patak parton kihelyezett étlapon azonban ha nem is sok, de meleg ételek is fel voltak sorolva. Belépve inkább étterem jellege van a helynek,...