Betévedtünk, jótettünk

Hegyalja Vendéglő PázmándHegyalja Vendéglő Pázmánd a térképen

Kiváló 2020. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. június 22.
Egy kerékpározás alkalmából találtunk a helyre és úgy gondoltuk, megállunk kicsit pihenni, bekapni néhány falatot. Egyértelműen megérte!
A hely kívül-belül kellemes, a kiszolgálás gyors, az ételek italok finomak, az árak kimondottan szolídak.
Párommal megkóstoltunk helyi borocskát, ittunk üdítőt, kávét, ettünk egy pizzát fejenként 2000 alatti végösszeggel.

A környéken akad pár látnivaló is, pl a kilátópont a hegytetőn, érdemes itt letenni a gépet, felmenni, majd továbbindulás előtt itt feltöltődni.

Hegyalja Vendéglő további értékelései

2023.03.16egyedül
Itt az idő, néha enni is kell valamit, ráadásul az ittjartam még jó véleménnyel is van erről a helyről. Lássuk! Rázom az ajtót, nem nyílik. Gondolom, zárva van, mint annyi más vendéglő az országban. Már éppen mentem volna az autóhoz, kijött ember és kinyitotta bentről kulccsal. Bizonytalanul...
2019.08.11a párjával
Éjszakai túrára érkeztünk Pázmándra, ezért egy könnyű vacsorára ugrottunk be a helyi étterembe. Kinn is, benn is voltak így leültünk a csapos pult közelében a lócára. Kissé csárda hangulatos hely, kellemes, kedves. Hamar jött is a pincér hölgy tonikot és sört rendeltünk, majd én halat salátával...
Hanga-lak Velence - Augusztus 20.