Nagy csalódás, mert a honlap alapján még ebben a hónapban többször megakartam látogatni.

Csali Csárda PilisszentivánCsali Csárda Pilisszentiván a térképen

Szörnyű 2021. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2021. augusztus 8.
Süllő egészben: sütés előtt nem lett besózva, így teljesen ízetlen volt. A hal nagyon száraz volt a nem megfelelő sütés miatt. Soha nem kóstoltam (mert megenni nem tudtam) ilyen rossz halat.
A halászlé sem volt jó. A benne lévő harcsa nem frissen lett beletéve.
Gelatot félig felolvadva kaptam.
Nem azért megyek étterembe, hogy jóllakjak,hanem az élményért. Itt ebből semmit nem kaptam.

Csali Csárda további értékelései

2024.03.03barátokkal
Már sokszor jártunk az étteremben. Soha nem csalódtunk. Ezért úgy döntöttünk egy családi ünnepet is ott tartunk. 15 vendéget hívtunk. Előre kimentem, mindent megbeszélni. A levest mindenki választhatta, a főételt négy személyes fatálakra kértem. A tortát én vittem. Egy órát vártunk a levesekre....
2023.05.02barátokkal
Hétvégi kirándulás során fedeztük fel , a remek elhelyezkedésű éttermet. Az első alkalommal is voltak gondok a kiszolgálással,grimaszolás, lemaradt tétel, illedelem stb, de összességében a jobb büfé minőségű és friss étellel a tó szélén lévő elhelyezkedés miatt megvoltunk elégedve, Ezért...
2022.12.25a párjával
Csali csárda vélemény Több éve visszük innen a karácsonyi, ünnepi ebédet. A halászlé és a halak a korábbi minőségűek voltak. Az eddigiekkel szemben az idén a töltött káposzta kritikán aluli minőségű volt. A töltelék sápadt fehér, ízetlen, a körítés káposzta paradicsomos káposztára hasonlító...