Csalódottság

Csali Csárda PilisszentivánCsali Csárda Pilisszentiván a térképen

2022. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2022. május 8.
A nevéhez méltóan, "Becsali csárda" szolgáltatást kaptunk Önöktől. AZ ÉTELEK KRITIKÁN ALULIAK VOLTAK! A megrendelt halászlé belsőséggel, amit először csak hallal szolgáltak fel, igaz később tettek bele belsőséget, igy is száraz, langyos, színtelen volt, nem volt jó ízű, valószínű nem volt friss. A halászlé folyt a csésze oldalán, amiből a nadrágomra, a felső ruhámra is jutott. A borjú bécsi taplószárazra sütött, rántotthús volt. A szarvaspörköltet becsomagoltattuk a kutyának. A 2 db palacsinta nem frissen sütött, szintén kiszáradt volt. A pincér a tányért a levegőben adta át a vendégnek, hogy fogja meg.
A számlán 4 korsó sör volt számolva, mi 2 korsót és 2 pohár sört ittunk. Keserű felháborodással hagytuk el vendéglőjüket, égve a külföldi vendégünk előtt, aki szótlanul kifizette a 20 EFt-os számlát. Nem először voltunk Önöknél, ezt a színvonal-romlást és a nem szakképzett kiszolgálást még nem tapasztaltuk, nem fogjuk a jó hírüket kelteni.

Csali Csárda további értékelései

2024.03.03barátokkal
Már sokszor jártunk az étteremben. Soha nem csalódtunk. Ezért úgy döntöttünk egy családi ünnepet is ott tartunk. 15 vendéget hívtunk. Előre kimentem, mindent megbeszélni. A levest mindenki választhatta, a főételt négy személyes fatálakra kértem. A tortát én vittem. Egy órát vártunk a levesekre....
2023.05.02barátokkal
Hétvégi kirándulás során fedeztük fel , a remek elhelyezkedésű éttermet. Az első alkalommal is voltak gondok a kiszolgálással,grimaszolás, lemaradt tétel, illedelem stb, de összességében a jobb büfé minőségű és friss étellel a tó szélén lévő elhelyezkedés miatt megvoltunk elégedve, Ezért...
2022.12.25a párjával
Csali csárda vélemény Több éve visszük innen a karácsonyi, ünnepi ebédet. A halászlé és a halak a korábbi minőségűek voltak. Az eddigiekkel szemben az idén a töltött káposzta kritikán aluli minőségű volt. A töltelék sápadt fehér, ízetlen, a körítés káposzta paradicsomos káposztára hasonlító...