klasz, folyamatosan jó nyári hely

Pázsit-tó Étterem, Büfé PócsmegyerPázsit-tó Étterem, Büfé Pócsmegyer a térképen

Kiváló 2014. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. október 18.
Nyáron ismét többször jártunk ezen a Pócsmegyeri strandon, ahol ez az étterem is van. Sajnos most csak a bűfé része üzemel, de így is kiváló a szolgáltatás. Virsli, hurka, palacsinta stb. van
Sőt mindennap Tibi szakács főz valami finom egy tál ételt. Italok is vannak szeszes és nem szeszesek is. Nem utolsó sorban gyönyörű helyen fekszik az egész. Csodálatos kilátással kellemes strandolási lehetőség, nyugodt környezet, nagyon jó árak, jó megközelíthető, mi kerékpárral jártunk ki. A tóvize selymes és lágy. Horgászásra is van lehetőség még éjszaka is. A horgászással kapcsoltban is volt élményünk. Pont kifogtak egy nagy pontyot egyik reggel amikor mentünk strandolni. Szerencsére rajtam már a ruha alatt fürdőruha volt és be ugrottam a vízben és beúsztam a merítőhálóval és így a csónakban űlő horgász kitudta szedni a nagy potykát. Finom halászlé lett belőle a strand vendégeienek.Ugyan a júniust jelőltem be, de mi egész nyáron, május 1-től október 15-ig a Horányi szigeten vagyunk ahol ez az aranyos tó is van.

Pázsit-tó Étterem, Büfé további értékelései

2019.08.25a párjával
Két lány szolgált ki a büfében, 40 percet vártunk a hamburgerre és a sült krumplira majd egy szénné égetett hamburgerhúst kaptunk. Mikor szóvátettük, arrogánsan közölte a "hölgy" hogy csinál újat, de miután nem akartunk újabb 40 percet várni ezért nem éltünk a lehetőséggel. (A panaszkönyv pedig...