andi28

Regisztráció2016.08.22
Utoljára itt2017.07.29

Kiváló 2017. július 29.családjával járt itt
Kirándulásunk utolsó napján jutottunk el a Kovács kert étterembe. Nagyon elégedettek voltunk, mind az ételekkel, mind a kiszolgálással! Más éttermekhez viszonyítva az étlap kínálata bőséges. Főleg halakból. Sajnáljuk, hogy az utolsó napon tértünk be ide, és már nem volt alkalmunk visszatérni, és megkóstolni a többi finomságot!
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Szörnyű 2017. július 29.családjával járt itt
Mivel a Csülök csárdában telt ház volt ebéd időben, a szomszédos Múzeumkertbe mentünk. Soha többet! Az étteremben üres asztaloknál ülő vendégek fogadtak, később rájöttünk miért. A "kedves" pincérnő kb. 10 perc múlva sem jött felvenni a rendelést, éppen úgy, ahogy az utánunk érkezőktől sem. Senkivel nem foglalkoztak.
1Kiszolgálás
1Hangulat
Kiváló 2016. augusztus 22.családjával járt itt
Ha szeretnéd tudni, milyen az igazi vendéglátás, őszinte vendégszeretet, látogass el Ernőhöz és Ágihoz a Sziget vendégházba! NEM FOGSZ CSALÓDNI! Harmadik alkalommal jártunk itt, mi sem csalódtunk. A házigazdák nagyon kedvesek, az apartman otthonos, tiszta és jól felszerelt. Sok a túrázási lehetőség, a közelben jók az éttermek.