Anyoooka

Anyoooka adatlapja

nem ismert
Ilyen vagyok
Ínyenc  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Édesszájú  •  Csokoholista  •  Gyermekkel utazó  •  Aktívan pihenő  •  Kultúraéhes
Regisztráció2017.08.18
Utoljára itt2017.08.18

Kiváló 2017. augusztus 18.gyerekekkel járt itt
Nyaralás alkalmával tértünk be az étterembe. Nagyon éhesek voltunk, türelmetlen gyerkőc is volt velünk. Nagyon gyorsan megkaptuk az ételt. A kis piros fazék nagyon tetszett, a benne felszolgált húsleves nagyon ízletes volt. A felszolgálók udvariasak voltak, a gyerkőc minden kérdésére készségesen válaszoltak.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Szörnyű 2017. augusztus 18.gyerekekkel járt itt
Családi nyaralás alkalmával a hotel részben szálltunk meg, adta magát hogy megérkezésünkkor az étteremben ebédelünk. Jó idő volt, kiültünk a teraszra. A felszolgáló hölgy az oszlopnak támaszkodva vette fel a rendelésünket. Burgonyapürét kértünk, mikróban melegített, a szélén a tányérhoz száradt, csomós tejbegríz állagú valamit kaptunk helyette.
1Ételek / Italok
2Kiszolgálás
3Hangulat
Átlagos 2017. augusztus 18.gyerekekkel járt itt
3 éjszakát töltöttünk itt a családommal. A szálloda gyönyörű helyen, egy tó partján áll. Megérkezésünkkor kissé érdekes fogadtatásban volt részünk. A szobakulcsot megkaptuk, majd érdeklődtünk, hogy mere is találjuk. Az egyik recepciós hölgy csak mutogatott a lépcső felé, hogy "Ott fent! " Másikuk sietett a segítségünkre és mutatott utat.