cs.gerti

Regisztráció2019.01.28
Utoljára itt2019.03.25

Kiváló 2023. március 1.a párjával járt itt
A visegrádi utunk közben megálltunk a bajnai kastélyban és megnéztük a kiállítást, meghallgattuk a családi legendákat a Sándor-Metternich dinasztiáról. Visegrádon a Hotel Hontiban szálltunk meg, ahol nagyon kedves fiatal hölgy fogadott bennünket a recepción.
5Étkezés
Kiváló 2019. január 28.gyerekekkel járt itt
Nagyon családias, kedves szálloda az Írottkő Kőszegen. Már többször visszatértünk ide. Legjobb volt akkor, amikor a templommal szemben, a főtérre nyílott a kilátás, csak felkeltünk és "moziztunk", néztük a közlekedő embereket, a zajló életet. A kisváros hangulata egyedülálló, az üzletekben kedvesek, ráérősek az emberek.
4Étkezés
Hotel Írottkő válasza
Köszönjük a részletes élménybeszámolót és értékelését. Örömmel olvastuk, hogy szállodánk és a város, valamint a környék látnivalói elnyerte tetszésüket. Szeretettel várjuk vissza Önöket, hogy a környék adta kirándulási lehetőségeket egy másik évszakban is kipróbálják. Kőszeg egész évben gyönyörű.