fanetti

Regisztráció2016.03.29
Utoljára itt2017.04.07

Kiváló 2017. április 6.családjával járt itt
Régóta szerettünk volna ide eljutni, sok jó dolgot hallottunk már róla. Csak kellemesen csalódtunk az ott eltöltött két éjszakában. Egy nagyobbacska gyermekkel érkeztünk. Két személyes tágas, tiszta szobát kaptunk pótággyal. A pótágy kitűnő volt! Az ételek választéka, minősége számunkra megfelelő volt.
4Étkezés
Kiváló 2016. november 3.barátokkal járt itt
Egy szép őszi kirándulós nap végét koronáztuk meg barátainkkal Szálkán a Horgas Étterem & Delicatesseben. Az étterem hangulatos, egyszerűen magával ragadó. Minden apró részletre figyelnek. A pincérek kedvesek, segítőkészek és udvariasak voltak. Az ételek kinézete, íze felejthetetlen marad számunkra. Ár érték aránya kiváló.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
Horog Étterem & Delicatesse Szálka - Horog Étterem & Delicatesse Szálka - Horog Étterem & Delicatesse Szálka - Horog Étterem & Delicatesse Szálka - Horog Étterem & Delicatesse Szálka - Horog Étterem & Delicatesse Szálka -
Még több kép (3 db) >>
2016. március 29.gyerekekkel járt itt
Személyzettel kapcsolatban: amit kérdeztem, arra válaszoltak; mintha robotok lettek volna, mosolyt nem igazán véltem felfedezni arcukon. Takarítónők nagyon segítőkészek és kedvesek voltak. Kényelem (szoba): 2+1 pótágyas szobát foglaltunk. Érkezésünkkor a pótágy hiányzott. Jelzésem után egyből intézkedtek, viszont a pótágy már igencsak cserére szorulna.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok -