Élmények első kézbőlGasztronómia, utazás, programok... Engedd, hogy inspiráljunk!
HoJani
0400
Itt járt már

HoJani adatlapja

4Értékelés
0
4
0
0
Bemutatkozás
nem ismert
Így utazok, így járok étterembe
nem ismert
Regisztráció2016.04.12
Utoljára itt2018.05.04

Néhány kiemelt értékelés

Szörnyű 2018. március 11., üzleti partnerrel járt itt
Ételek rendben, itt nem konyhai blokkal, hanem előnyugtával akarják elkerülni az adófizetést. Szomorú. Miután ezt szóvátettem, utána Facebookon rámírtak és még le is oltottak. Kikérik maguknak az egészet, holott nálam van az előnyugta amivel fizettetni akartak, miután egyértelműen megmodntam, hogy kp-val fizetek, kihozták ezt.
3Ételek / Italok
1Kiszolgálás
4Hangulat
1Ár / érték arány
3Tisztaság
Kiváló 2016. április 12.a párjával járt itt
Gyakran járunk Sopronba és próbálgatjuk a helyeket. A Pannonia étterme igen sokat fejlődött legutóbbi látogatásunk óta. Olvastuk, hogy jelentős fejlesztések zajlanak és nagy átalakulás előtt van. Ennek jelei már biztosan látszanak. Mindketten feleségemmel étlapról választottunk, mellé finom borokat lehetett szemezgetni a borlapról.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
5Ár / érték arány
5Tisztaság
Royal Bisztró – Széchenyi Étterem és Kávézó válasza
Kedves Vendégünk!

Köszönjük a kiváló értékelését. Folyamatosan dolgozunk az éttermünk fejlesztésén és reméljük a jövőben is vendégül láthatjuk Önöket.

Üdvözlettel:
A Royal Bisztró csapata
2016. április 19., Royal Bisztró – Széchenyi Étterem és Kávézó, tulajdonos
Szörnyű 2017. december 15., kollégákkal járt itt
Tegnap vacsoráztunk ott. A zongorista kiváló volt, hangarő, számok, stb. mindent jól eltalált. Választék és ételek minősége csak közepes volt, tálalást lényegében a fekete szerű tányér dobja fel, de nem nagy durr. A világítás, belső dekor az ötös. Ellenben fizetéskor kihozta a felszolgáló a proforma számlát fizettetni.
3Ételek / Italok
1Kiszolgálás
5Hangulat
3Ár / érték arány
3Tisztaság