Ircsi pelles

Regisztráció2013.04.25
Utoljára itt2013.07.16

Kiváló 2013. május 2.a párjával járt itt
Egy teljes hétig jártunk ide nyaralás alatt ebédelni vagy vacsorázni. A kiszolgálás és az ételek minősége kiváló volt. Csak ajánlani tudom másoknak is! Az ételek nagy adagok voltak,nem bírtuk meg enni,becsomagolták és távozáskor ide adták. Az árak is megfelelőek voltak. Voltunk más étteremben is szegeden,de a legjobb a Stüszi étterem volt.
5Ételek / Italok
4Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2013. július 16.a párjával járt itt
Június végén jártunk ebben a csodálatos étteremben. Vacsorázni tértünk be,megrendeltük a vacsoránkat,a pincér készségesen segített, bár melyik ételt amit nem ismertünk elmonta hogy mit takar. Meglepetésünkre megvendégeltek bennünket két rövid itallal,ami a cég ajándéka volt. A megrendelt ételek mennyisége hatalmas adagok és nagyon finomak voltak!
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Szörnyű 2013. július 16.a párjával járt itt
Idén június végén foglaltam egy éjszakára szállást a panzióban. Délután mikor megérkeztünk,hiába csengettünk nem voltak otthon. Olyan húsz perc várakozás után észrevettünk egy nénit az udvaron,és szóltunk neki n,hogy miért is vagyunk itt! A néni telefonált a tulajdonosnak hogy miért is vagyunk ott,de természetesen az utcán várakoztunk ,mert nem engedett be bennünket.
Borostyán Szállás válasza
Tisztelt Vendégem! Sajnos nem tudok egyetérteni az értékelésével, ugyanis az állításai a megvárakoztatáson túl nem fedik a valóságot! Mi egy négy szobás apartman vagyunk, így egyszerűen átlátjuk a szállás dolgait. Az Önök esetére is világosan emlékszem. Az ágyneműket a párom két nappal az érkezésük előtt cserélte le, a mosdó és a szoba takarítását én személyesen végeztem.