Mege

Regisztráció2015.01.29
Utoljára itt2017.01.26

2015. március 1.a párjával járt itt
Kétszemélyes vacsorát fogyasztottunk el a párommal,amihez olyan éttermet választottunk,ahol az étlap bôséges kínálatot ígér. Szerencsére nem csalódtunk,mindent megkaptunk az étlapról,amit szerettünk volna. Egy bárány és egy marha steak fogást rendeltünk. Az étel mennyisége bôséges,a tálalása igazán gusztusos volt.
5Ételek / Italok
4Kiszolgálás
Kiváló 2017. január 26.a párjával járt itt
Maga az Avalon park is egy mesés hely,az étterme jól illeszkedik ebbe a képbe. Stílusos minden része,az ételek különösen finomak és igazán bőséges adagokat kaptunk. A felszolgálás kedves és figyelmes volt.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2015. január 29.gyerekekkel járt itt
Szuper hely! A környezet pazar, a fogadtatás kedves,mosolygós és segítőkész, a családi szoba tágas és kényelmes,az ételek/italok fantasztikusan finomak és bőségesek,a személyzet maximálisan profi,a masszázs felejthetetlen,a külső és belső wellness rész a nyugalom szigete,a kerékpárbérlet/masszázsfotel használat csak javítja a szolgáltatások körét, ha lehet még ezt fokozni :) Visszavágyom,visszatérünk még!