Mónili

Regisztráció2013.12.04
Utoljára itt2014.07.19

Szörnyű 2014. június 19.a párjával járt itt
Csalódás ért minket, még akkor is, ha mások dicsérik és Sopron első magánvendéglőjeként van számon tartva. Itt vacsoráztunk a félpanziós ellátás keretén belül, de ezt többé nem tesszük. Elmondhatjuk, hogy ilyen sokat egy egyszerű paradicsomsalátáért és két kis üveg szénsavmentes ásványvízért - bár citromkarikával - még nem fizettünk.
1Ételek / Italok
3Kiszolgálás
1Hangulat
Kiváló 2014. június 10.a párjával járt itt
Aki nyugalomra, aktív pihenésre, feltöltődésre vágyik, annak feltétlenül itt a helye, Visegrádon. Ebben a gyönyörű térségben "pünkösdöltünk" a hétvégén, 2 éjszakát töltöttünk el. Igaz, nem a hotelben szálltunk meg, hanem a hozzá tartozó Kék Duna Autós Kempingben, az egyik telepített lakókocsiban.
4Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hotel Honti Panzió Visegrád - Hotel Honti Panzió Visegrád - Hotel Honti Panzió Visegrád - Hotel Honti Panzió Visegrád - Hotel Honti Panzió Visegrád - Hotel Honti Panzió Visegrád - Hotel Honti Panzió Visegrád - Hotel Honti Panzió Visegrád - Hotel Honti Panzió Visegrád -
Még több kép (6 db) >>
Kiváló 2014. június 19.a párjával járt itt
Júniusban, ebben a csodálatos környezetben töltöttünk el két éjszakát. Kicsit tartottunk tőle, hogy nem sikerül a szállásfoglalás, mert szinte az utolsó pillanatban döntöttünk az utazásról. Mégis, a hotel részéről az ügyintézés nagyon rugalmas, gyors volt, azt a szobát kaptuk, amit szerettünk volna, az erkélyes fotelágyast, ahonnan a kilátás gyönyörű.