redkata

Regisztráció2013.08.23
Utoljára itt2013.10.15

Kiváló 2013. augusztus 23.gyerekekkel járt itt
Július végén Mátrafüreden nyaraltunk a férjemmel és a kisfiammal. Első estén a Benevár étteremben vacsoráztunk, amit már az interneten kinéztem, mert szép kártya elfogadó hely. Benevár-tálat rendeltünk. A vacsora bőséges és nagyon ízletes volt, a kiszolgálás gyors, udvarias.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
2013. október 14.gyerekekkel járt itt
Október elején, egy hétvégén átutazóban voltunk Karcagon, így a Sárgaház étterembe mentünk ebédelni. Az ételek nagyon finomak voltak, az étterem szép és hangulatos, a felszolgáló kedves, udvarias. Egyetlen problémánk volt csak, hogy nagyon sokat kellett várni az ebédre és már nagyon éhesek voltunk! :)
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
2013. augusztus 23.gyerekekkel járt itt
Július végén nyaraltunk 3 napot a hotelben, a férjemmel és a kisfiammal. A szoba bár kicsi, de kényelmes, hiszen napközben keveset tartózkodtunk ott, mert sokat kirándultunk. A fürdőszoba nagyon kicsi és harmonika ajtós! ! ! Zavaró hogy a szembe falon, magasan van a villanykapcsoló, én alig, a kisfiam sehogy sem érte el.