Borzasztó szilveszter!

Duna Relax & Event Hotel étterme RáckeveDuna Relax & Event Hotel étterme Ráckeve a térképen

Gyenge 2017. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. január 26.
A szilveszteri programot a szálloda úgy hirdette meg, hogy a 20-as évek stílusában lesz a műsor -táncos lányok és fiúk-, valamint a zene is. Érdeklődve vártuk a szilvesztert. Megérkezésünkkor, oda vezettek az asztalunkhoz, ami az étteremhez épített pavilon szerű részben volt. Azon kívül, hogy sötét volt, borzasztóan hideg is.Kaptunk egy pohár pezsgőt, ez meg az éjféli pezsgő benne volt az árban.Hét órától hirdették meg a vacsorát, de azt csak fél nyolc után kezdték felszolgálni. Az asztalon ott volt a menü kinyomtatva, választási lehetőség nélkül, mindenkinek ugyan azt hozták ki.Persze amíg nem kezdték a felszolgálást, addig lehetett rendelni italt, akár egész estére. A fiatal pincér nem volt tisztában a szálloda ital kínálatával, fogalma sem volt arról, hogy milyen borokból lehet rendelni, végül nehezen, de sikerült rendelni. Aztán jött a meglepetés vacsora, több mint két és fél órán keresztül hosszú szünetekkel szolgálták fel a fogásokat és nem akarunk hinni a szemünknek. Nagy tányér közepén valami maszat, ami egy-két falat volt, szinte minden fogásnál. Leves is volt - két deci erő leves-. Úgy hogy borzaszó éhesek maradtunk, de nem csak mi, általános volt a zúgolódás. Közben a műsor is elkezdődött, aminek köze sem volt a 20-as évek stílusához, fiatal táncosok, talán valami tánciskola tanulói voltak, helyenként látszott, hogy sok idejük nem volt a betanulásra. Természetesen ha látni akartunk valamit, előre kellett jönni a pavilon szerű részből és állva, egymást zavarva a szűk hely miatt, tudtuk megnézni a táncot, miközben az étterem belső részén ülők, ülve asztaluknál láthatták a műsort. Kicsit másod rangú vendégnek éreztük magunkat, pedig nem fizettünk kevesebbet a fő helyen ülőktől.Közben a társaság nagy részének hamar megártott a megrendelt ital, hiszen szinte éh gyomorra fogyasztotta mindenki.Rövid időn belül elkezdődött a nótázás, majd a lemez lovas is - mert nem volt élő zene - ehhez igazodva mulatós zenére állt rá, olyan volt mint egy útszéli kocsmában a hangulat a 20-as évek zenéje helyett. Éjfélkor 4 féle ételt tettek ki svéd asztalos rendszerben,amit úgy megrohant az éhes közönség, hogy hosszú sorok kígyóztak előtte. Mi oda sem fértünk, mérgünkben haza mentünk. Közel 40000 Ft-ért - kettőnknek- sikerült maradandó negatív emlékű szilvesztert szervezni a szállodának. A szállóban nem volt egy tapasztalt vezető, az igazgató otthon szilveszterezett, mint utólag kiderült, csak fiatal tapasztalatlan beosztottak voltak jelen, akik a kifogásainkra nem tudtak megoldást találni. Alaposan átfáztunk és haza érve neki estünk a hűtőnek. Senkinek sem ajánljuk, hogy a jövőben itt szilveszterezzen!
Duna Relax Hotel Ráckeve - Relax Wellness Félpanzióval - teljes előrefizetéssel
Relax Wellness Félpanzióval - teljes előrefizetéssel
Duna Relax Hotel Ráckeve
Hotel Visegrád - Tavaszi kedvezményes ajánlat
Tavaszi kedvezményes ajánlat
2024.06.15-ig
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással