Szolid ebéd a svédasztalos vacsora előtt

Duna Relax & Event Hotel étterme RáckeveDuna Relax & Event Hotel étterme Ráckeve a térképen

Átlagos 2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 13.
Ebédelni ültünk be, és bár finomak voltak az ételek, mennyiségük viszont olyan csekély, hogy ilyennel nem találkoztam mostanában. Két fő ételből lehetett választani és a nem túl méretes hús mellet összesen úgy kétkanálnyi burgonya kupac volt a tányéron. Nem laktunk jó. A számla ehhez képest méretes volt. Az árat megértem, meg mégis egy exkluzív hely, de a mennyiséget csak az ott megszállók esti svédasztalához igazodással tudom magyarázni.

Duna Relax & Event Hotel étterme további értékelései

2021.09.11barátokkal
Tényleg felnőtt hotel, 1 kb. 14 évest láttunk. Kétszer voltunk; rossz időben nagyon sok program közül választhattunk, ráadásul sokfélékből.
2017.02.19a párjával
A Hotel szállóvendégei voltunk három éjszakát így kaptunk, három vacsorát és három reggelit! Az ételek finomak, bőségesek mihelyt fogy akkor azonnal pótolják! A süteményből viszont csak háromféle van a repertoárban és sajnos nagyon gyenge minőségűek! A reggeli az állandóan ugyanaz volt, de így...
2016.10.26a párjával
Mivel szállóvendégek is vagyunk, ezért van időnk tesztelni az éttermet is. Jó helyen van, a Duna parton de több mint egy óra autóval, mire levergődűnk Pestről. Parkolni lehet, még telt ház mellett is. Az étterem kimondottan ízlésesen van kialakítva, hangulatos hely. Igaz 4 csillagos...
Duna Relax Hotel Ráckeve - Nyaralás Duna Relax módra
Nyaralás Duna Relax módra
06.21-08.31.
Duna Relax Hotel Ráckeve
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással