ebéd a párommal

Duna Relax & Event Hotel étterme RáckeveDuna Relax & Event Hotel étterme Ráckeve a térképen

Kiváló 2013. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. április 27.
Az étterem nagyon szép. A berendezés modern, a terítés kiváló, tetszetős. Svédasztalos vagy büfé rendszerű ebéden voltunk. 2 féle leves, sültek, harcsa, szaftos és rántott húsételek, köret, mindenféle savanyúság, desszert, gyümölcs volt az asztalon. Mindenki találhat kedvére valót. Én nem eszem sósan , de sajnos az ételek egy része ízetlen-sótalan volt, még nekem is. (Utána sózni, már nem ugyanaz). A harcsa és desszert nagyon tetszett, finom is volt.A személyzet is kedves, udvarias.
Duna Relax & Event Hotel étterme Ráckeve - Belső

Duna Relax & Event Hotel étterme további értékelései

2021.09.11barátokkal
Tényleg felnőtt hotel, 1 kb. 14 évest láttunk. Kétszer voltunk; rossz időben nagyon sok program közül választhattunk, ráadásul sokfélékből.
2017.09.13a párjával
Ebédelni ültünk be, és bár finomak voltak az ételek, mennyiségük viszont olyan csekély, hogy ilyennel nem találkoztam mostanában. Két fő ételből lehetett választani és a nem túl méretes hús mellet összesen úgy kétkanálnyi burgonya kupac volt a tányéron. Nem laktunk jó. A számla ehhez képest...
2017.02.19a párjával
A Hotel szállóvendégei voltunk három éjszakát így kaptunk, három vacsorát és három reggelit! Az ételek finomak, bőségesek mihelyt fogy akkor azonnal pótolják! A süteményből viszont csak háromféle van a repertoárban és sajnos nagyon gyenge minőségűek! A reggeli az állandóan ugyanaz volt, de így...
Duna Relax Hotel Ráckeve - Relax Wellness Félpanzióval - teljes előrefizetéssel
Relax Wellness Félpanzióval - teljes előrefizetéssel
Duna Relax Hotel Ráckeve
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással