Romantikus napok

Duna Relax & Event Hotel étterme RáckeveDuna Relax & Event Hotel étterme Ráckeve a térképen

Kiváló 2013. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. május 20.
Egy romantikus hétvégét töltöttünk itt a párommal! A hideg februári napon szinte felüdülés volt eltölteni itt egy pár napot! Szinte elfeledtette velünk még azt is hogy kint zord hideg idő van!
Sok felé finom étel közül választhattunk a hangulatos csodaszép éttermi részben! Ami még kifejezetten tetszett az a Wellness részleg,ahol különféle gyógyteák közül is választhattunk!
Duna Relax & Event Hotel étterme Ráckeve - BelsőDuna Relax & Event Hotel étterme Ráckeve - Egyéb

Duna Relax & Event Hotel étterme további értékelései

2021.09.11barátokkal
Tényleg felnőtt hotel, 1 kb. 14 évest láttunk. Kétszer voltunk; rossz időben nagyon sok program közül választhattunk, ráadásul sokfélékből.
2017.09.13a párjával
Ebédelni ültünk be, és bár finomak voltak az ételek, mennyiségük viszont olyan csekély, hogy ilyennel nem találkoztam mostanában. Két fő ételből lehetett választani és a nem túl méretes hús mellet összesen úgy kétkanálnyi burgonya kupac volt a tányéron. Nem laktunk jó. A számla ehhez képest...
2017.02.19a párjával
A Hotel szállóvendégei voltunk három éjszakát így kaptunk, három vacsorát és három reggelit! Az ételek finomak, bőségesek mihelyt fogy akkor azonnal pótolják! A süteményből viszont csak háromféle van a repertoárban és sajnos nagyon gyenge minőségűek! A reggeli az állandóan ugyanaz volt, de így...